Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 27

Discussie: Een nieuwe club!

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.513

    Standaard Een nieuwe club!

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #2

    Standaard

    Right! Leg maar vast een Perzisch tapijtje op de stamtafel. Voor mij graag een knipkaart! Wil je wat van me drinken? heb je wel verdiend.
    mooi poster trouwens wel!
    Vriendelijke groet, Gus

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.513

    Standaard

    Kaartje? Wat zullen we nou krijgen! Meneer Gus is gastenlijst fahig (met trema) materiaal.
    Misschien kan ik The Lau naar voren plaatsen, dan kan je wat later komen.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Als ik niet in costa rica gezeten had, was ik graag langs gekomen. Sowieso te weinig mogelijkheden in amsterdam om fatsoenlijke muziek te horen. hoewel ik c&c af en toe ook wel leuk vind.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.513

    Standaard

    ohw, dat was leuk!



    Laatst gewijzigd door Pepe; 19 januari 2014 om 16:16
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.513

    Standaard

    Wat een geslaagde avond... iedereen dank! Zo mogen de Club Trio Bier avonden elke maand... Thé Lau kwam lekker op dreef en speelde 5 nummers solo, waaronder ook natuurlijk het nummer Blauw, en eindigde met het nummer Danseres, samen met Jan. Thomas Verbog had een vertelling over Bob Dylan, oude popliefhebbers en een journalist van een landelijke ochtendkrant. Zelfspot waar je steeds door in de lach schoot. Trio Bier zelf speelde ook heel fijn.. er heerste een hele goede vibe, een leuke theaterzaal, helemaal vol met enthousiaste bezoekers.. Deze avond was prachtig. — bij KHL.







    Laatst gewijzigd door Pepe; 19 januari 2014 om 16:23
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.513

    Standaard

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Dat ziet er allemaal sehr gemütlich aus!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  9. #9

    Standaard

    stoer man! Live muziek is er nooit genoeg...

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.513

    Standaard

    Ja ik moet misschien wat over het idee vertellen.

    Richard, de eigenaar, heeft ons gevraagd om 1 keer per maand "iets te doen" met de ruimte achter het koffiehuis KHL, de voormalige kantine van de KHL in het Oostelijk Havengebied van Amsterdam.



    Het is een vrij ideale plek, niet te groot met die fijne neo koloniale sfeer er nog in. Leuk zeiden we. Maar wat? Wat we willen is zo'n avond iets verrassends te geven. We nodigen schrijvers uit die voorlezen, kunstenaars, goochelaars en stand up comedians desnoods. En een inloop act. En vooral muzikanten die we vragen iets bijzonders te doen. Trio Bier doet een set en daarna laten we het over aan de DJ. Maar ook wij doen elke keer wat bijzonders. We schrijven nieuwe nummers, coveren iets wat we altijd al hadden willen coveren of duiken wat op uit de mottenballen.

    Op deze eerste avond las o.a. Thomas Verbogt met flinke zelfspot voor uit zijn Dylan periode en speelde The Lau voor het eerst sinds lange tijd weer wat voor een publiek. The Lau is ziek, vrij ernstig zelfs maar hij vecht zich naar boven en hij pakt de draad weer op en deze eerste confrontatie met een spotlight was een enorme overwinning voor hem. Er hing een breekbare sfeer met een zenuwachtige The, het was ontroerend te zien dat het publiek hem vanaf het eerste nummer liefdevol ondersteunde en hem zijn setje doordouwde. Kippenvel. Het was stampvol, gezellig (en ik heb een hekel aan het woord gezellig) en aan het eind van de avond toen de rook optrok en de DJ net door zijn platen heen dreigde te raken was ook het bier op.

    We doen voorlopig 6 avonden en dan is het zomervakantie. We hebben nog lang niet alles ingevuld maar Huub van der Lubbe gaat iets doen, Richard Janssen (Fatal Flowers) teams up met Phil Tilli (van Moke) en Rob van Zandvoort (de Kecks) om na 10 jaar stilte een set te vullen, Pf Thomese gaat komen, De stadsdichter van Arnhem heeft een wild plan, de heren van De Kift denken na, Jeroen Zeilstra ... Alles is mogelijk zolang het maar leuk, grappig, opwindend of ontroerend is.

    Wat is het toch enorm KUT dat Maarten van Roozendaal er niet meer is.

    De volgende Club Trio Bier is 15 februari met o.a. Frans Thomese, Regiseur Erik de Bruijn (wil Rosalita van Springsteen doen), Jaap Boots (dreigde ook met Springsteen) en Trio Bier die hun versie gaan doen van de Fanfare van honger en dorst maar zich ineens realiseerden dat ze ook nog een vertaalde Springsteen ergens hebben slingeren. Als we Thomese zo gek krijgen voor een Boss story hebben we ineens na Dylan een nieuw thema voor nummer 2. Zo gaan die dingen.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 22 januari 2014 om 00:27
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top