Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 70

Discussie: Soul Food !!

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2004
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    817

    Standaard Soul Food !!

    Iemand deze Klon-kloon al gezien van EHX?

    Geweldig zou het zijn , voor 55€ een Klon sound, ik hoor de puristen al komen

    http://www.youtube.com/watch?v=oI32kTKG60A
    Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
    Fender Blackface family

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.030

    Standaard

    Ik hoor echt vrijwel geen verschil. De EHX is zelfs een heel klein beetje meer transparant bij bepaalde passages. Goeie demo van Gearmandude.

  3. #3

    Standaard

    Dacht er vanmiddag nog over een topic te plaatsen, haha. Leek me alles een beetje vroeg omdat ie naar alle waarschijnlijk pas half februari in NL beschikbaar is. Intheblues gaat ook een vergelijking doen met de Klon KTR. Mooi, want zijn reviews vind ik beter dan die van Gearmanndude. Ik ga 'm ook zeker testen omdat ik de tonesuck van m'n Nobels ODR-S zat ben en de EHX kan schakelen tussen True Bypass en een buffer, ideaal. Filmpje van EHX zelf klinkt ook erg tof trouwens!

  4. #4

    Standaard

    De klon klinkt iets vetter, maar of het aan de pedalen ligt of aan de instelling is zo natuurlijk niet te zeggen.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2004
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KoenGuitar Bekijk bericht
    Dacht er vanmiddag nog over een topic te plaatsen, haha. Leek me alles een beetje vroeg omdat ie naar alle waarschijnlijk pas half februari in NL beschikbaar is. Intheblues gaat ook een vergelijking doen met de Klon KTR. Mooi, want zijn reviews vind ik beter dan die van Gearmanndude. Ik ga 'm ook zeker testen omdat ik de tonesuck van m'n Nobels ODR-S zat ben en de EHX kan schakelen tussen True Bypass en een buffer, ideaal. Filmpje van EHX zelf klinkt ook erg tof trouwens!
    In die vergelijking met de Klon KTR moet ik ook zeggen dat deze boven de Soul Food komt maar kan inderdaad aan allerhande instellingen liggen.
    Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
    Fender Blackface family

  6. #6

    Standaard

    Verschil is daar inderdaad groter ja (al hoor ik nu dat hij dat zelf niet vind, haha). Ik had die nog niet gezien. KTR klinkt daar wat scherper. Intheblues is vaak wat meer met de instellingen bezig om ze gelijk te krijgen, ben benieuwd naar wat die te laten horen heeft. Maar voorlopig moeten we hier nog even wachten (bij Thomann leverbaar vanaf 19 februari staat er, dus dat zal bij Nederlandse zaken niet veel eerder zijn denk ik).

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.063

    Standaard

    aardig vet pedaaltje! 55 euro?? bestellen..

  8. #8
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Standaard

    Ehx in de kloonmarkt. Just wow.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.793

    Standaard

    mine.


    1234567890

  10. #10
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Standaard

    Toch nog maar even de clip geluisterd. Pas in het laatste stuk gebruikt -ie de Klon in zijn beste werkgebied, low gain drive/boost. Precies op dat moment klinkt -ie ook duidelijk heel anders dan de EHX (beter/slechter laat ik dan maar in het midden). Op hogere gain minder verschil, sja...
    Erg jammer dat EHX moet meedoen in de goedkope kloon gekte.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top