Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: AMT Stonehead

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2009
    Locatie
    breda
    Berichten
    368

    Amp ! AMT Stonehead

    BeGAST door dhr. Speeddemon me vandaag wat ingelezen en gekeken op de AMT Stonehead.
    50 watt solidstate amp.
    In hoeverre deze op de juiste manier een tube versterker nabootst doet er wat mij betreft niet heel veel toe.
    Ben wat dat betreft (gelukkig) niet echt n purist. Het moet vooral goed klinken.

    Iemand deze al eens live aan de tand gevoeld en wat is het gevoel er bij?
    Mij spreekt vooral het portable gedeelte me erg aan. Iets wat je 'makkelijk' even meeneemt naar een repetitieruimte en naar gigs als hetgeen wat er staat 3x ruk is (H&K Matrix böcht).
    Maar het moet natuurlijk wel n beetje lekker klinken ook allemaal.

    Verr(g)as me!
    A GIANT A GENIUS - Stonermetalrock
    The Fifth Alliance - Doom and sludge infested hardcore

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2009
    Locatie
    breda
    Berichten
    368

    Standaard

    Niemand ooit op gespeeld?
    A GIANT A GENIUS - Stonermetalrock
    The Fifth Alliance - Doom and sludge infested hardcore

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juni 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattihafler Bekijk bericht
    Iets wat je 'makkelijk' even meeneemt naar een repetitieruimte en naar gigs als hetgeen wat er staat 3x ruk is (H&K Matrix böcht).
    Met de AMT Stonehead geen ervaring, maar als ik naar een repetitiruimte ga of een gig waar ik de backline moet lenen, dan plug ik deze AMT voorversterker in de Line In of FX Return van de aanwezige versterker:



    Voor 120 euro altijd een consistent en lekker geluid. De AMT SS-30 Bulava preamp heb ik ook een keer geprobeerd en die klinkt helemaal waanzinnig. Maar vanwege de benodigde 18V heb ik die links laten liggen.
    ESP Ultratone SL7, Ibanez Universe, Schecter Avenger A7, A7, A-7+, VHT/Fryette Sig:X

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juni 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattihafler Bekijk bericht
    Iets wat je 'makkelijk' even meeneemt naar een repetitieruimte en naar gigs als hetgeen wat er staat 3x ruk is (H&K Matrix böcht).
    Met de AMT Stonehead geen ervaring, maar als ik naar een repetitiruimte ga of een gig waar ik de backline moet lenen, dan plug ik deze AMT voorversterker in de line in of FX return van de aanwezige versterker:



    Voor 120 euro altijd een consistent en lekker geluid. De AMT SS-30 Bulava preamp heb ik ook een keer geprobeerd en die klinkt helemaal waanzinnig. Maar vanwege de benodigde 18V heb ik die links laten liggen.
    ESP Ultratone SL7, Ibanez Universe, Schecter Avenger A7, A7, A-7+, VHT/Fryette Sig:X

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Driehuis
    Berichten
    1.060

    Standaard

    Ik heb de bulava, bijna onbegrensde amp sounds uit te halen. En heeft een fx loop

    Sent from my HTC One V using Tapatalk
    Greetz, Iwan
    www.vanbuitenband.nl Allround Coverband

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2009
    Locatie
    breda
    Berichten
    368

    Standaard

    Ook interessante opties! Die ga ik eens verder bekijken.

    Thnx

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
    A GIANT A GENIUS - Stonermetalrock
    The Fifth Alliance - Doom and sludge infested hardcore

  7. #7

    Standaard

    Ik vind die Stonehead ook wel een interessante optie voor 'erbij'. Die Mesa is veel te hard voor thuis en die Bogner is onhandig slepen.

    Weet iemand of er een retailer is die hem heeft staan? Liefst in N-H ergens?
    Current Gear: Prs Custom 24 Black Cherry 10-top, Fender 90's Thinline Tele (CS), Ibanez RG 3770, Eastman AC122CE, Squier Hello Kitty Strat (HELLZ YEAH). Mesa Tremoverb en Recto 2x12", Bogner Alchemist 1x12"

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2009
    Locatie
    breda
    Berichten
    368

    Standaard

    Volgens mij alleen gitaarbizz.nl in Amersfoort
    Hij is ook te bestellen via Thomann. Kun je m 30 dagen naar hartelust testen en dan gewoon weer terugsturen...
    A GIANT A GENIUS - Stonermetalrock
    The Fifth Alliance - Doom and sludge infested hardcore

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top