Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 21
  1. #11
    Member
    Geregistreerd
    4 april 2012
    Locatie
    Limburg, BE
    Berichten
    49

    Standaard

    Ik heb afgelopen zomer de FOH-mix gedaan van een band, en de gitarist had een VAC bij met een royer R-121 ervoor.
    Klonk echt super, jammer dat ze er wat 'gewoontjes' uit zien.

    Veel plezier ermee!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Bedankt man!
    Ik heb de amp ook in bandformatie getest en gehoord (niet mijn eigen band maar soit) en daar kwam de amp heel goed naar voren moet ik zeggen, dat is ook wel de doorslag geweest om de knoop door te hakken.

    Ze zien er inderdaad wel wat gewoontjes uit misschien, hoewel de mijne rode tolex heeft en de nieuwere Valvetech amps een beetje zilver / goud kleurige belettering hebben op het frontpaneel en dat ziet er een stuk mooier uit dan de oudere met witte belettering.
    Ik vind het wel jammer dat de piping wit is en niet creme en het gele van het Marshall handwired speakerdoek eronder vind ik ook net niet helemaal mooi combineren.
    Het allerliefste had ik 'm in burgundy tolex gehad met Vox bruin speakerdoek of gold speakerdoek zoals bij Matchless maar zo maken ze niet meer bij Valvetech.

    Waarschijnlijk laat ik 'm over een tijd wel een keer cosmetisch onder handen nemen:
    - creme piping in plaats van wit
    - Vox bruin speakerdoek
    - nieuw achterpaneel of mooiere 'relief' labeltjes op het achterpaneel

  3. #13
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Proficiat, heel leuke versterker.
    Ik denk dat op de allereerste pedalendag ooit er een Valvetech stond en dat was volgens mij een Hayseed. Heb daar toen 30-40min op gespeeld, lekkere amp!
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  4. #14

    Standaard

    Hey Tristan, toch maar voor de valvetech gegaan? Vond het destijds al een topper, dus dat zit vast wel goed. Gefeliciteerd, man! Binnenkort maar weer eens wat met Pat gaan doen?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Haha, thanks kerels.
    Die oude Hayseed was al een van mijn favorieten qua Vox achtige amps (alleen de oude Matchless Phoenix en Lightning vond ik nog beter) maar de nieuwe is echt nog een ander verhaal hoor.
    Ik zag dat Erik Van De Haar het nieuwe model Phoenix en de HC30 voor rond de €2500,- / €2600,- heeft staan, dat is een mooie prijs, de Hayseed is met €1900,- wel wat duurder geworden in de loop der tijd dus het verschil qua prijs is nu wat kleiner.

    @Michael AE:
    ik zou 'm graag eens naast je Phoenix zetten man, ik denk dat ze behoorlijk verschillend zijn maar wel dezelfde klasse hebben.
    Dat doet me denken, heb jij niet toevallig een 2x12 closed back met Vintage 30's, of was dat een 1x12?
    Lijkt me leuk de Hayseed daar eens op te horen.
    Kunnen we gelijk weer kijken wat we met dat project met Pat doen inderdaad, we mailen / bellen nog wel even.
    Laatst gewijzigd door Tristan; 6 januari 2014 om 23:42

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2004
    Berichten
    690

    Standaard

    Gefelicteerd !
    Ik heb al een tijdje een Valvetech Hayseed in de 2X12 versie met Alnico Blues - er was een kleine mod in 2012.
    Als je mailt naar Rob (de ontwerper) zend hij jou het schema en instructies.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Bedankt!
    Ik heb de versterker echt pas gekocht dus ik denk dat 'ie gewoon van 2013 is, hij klinkt in ieder geval echt te gek!
    Die mod waar je het over hebt is misschien de Albion mod?
    De Albion mod is niet standaard en is eigenlijk bedoeld om een ander type Vox sound te benaderen, meer richting JMI, Rob adviseert echter om de amp stock te houden als hij je bevalt.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2004
    Berichten
    690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tristan Bekijk bericht
    Bedankt!
    Ik heb de versterker echt pas gekocht dus ik denk dat 'ie gewoon van 2013 is, hij klinkt in ieder geval echt te gek!
    Die mod waar je het over hebt is misschien de Albion mod?
    De Albion mod is niet standaard en is eigenlijk bedoeld om een ander type Vox sound te benaderen, meer richting JMI, Rob adviseert echter om de amp stock te houden als hij je bevalt.
    Is het de EF 86 versie die je kocht ?
    Net eens nagekeken - de mod was al van 2011. Ik heb hem echter maar vorig jaar geïnstalleerd... Het was deze :
    http://www.thegearpage.net/board/arc.../t-731591.html

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Ik heb de EF86 versie inderdaad.
    Had je eerst de Alwood mod erin zitten dan en wat vond je van het verschil van voor en na de modificatie?

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2004
    Berichten
    690

    Standaard

    De Alwood mod was alleen voor de eerste series - die hadden een andere transfo, dacht ik. Ik heb de mijne van 2009.. Na de modificatie was hij wat smoother in het hoog.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top