Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard Bassman 59 LTD of Custom Vibrolux?

    Ik wil binnenkort een andere versterker kopen. Na vele jaren spelen op combo's met 1 of 2 x 12" speakers wil ik nu terug naar 10" speakers. Ooit een Fender blues Deville 4x10 gehad en een Super Reverb 4x10 en beide waren eigenlijk best wel oké volgens mijn oren. Vorige week nog de gelegenheid gehad om op een Bassman 59 jaren 90 serie te spelen en dat was fijn. Ik zou dus nu kunnen gaan sparen voor een Bassman 59, tegenwoordig Bassman 59 LTD, maar die zij nogal aan de grote kant. Dus daarom vraag ik mij nu af er een heel groot voicing verschil zit tussen een Bassman LTD en Custom Vibrolux die kleiner is met z'n 2 x 10" speakers? Hebben ze iets van elkaar weg of zijn het 2 absoluut verschillende versterkers?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    heb ze beiden en ja… groot verschil. Ik gebruik ze vooral ifv de pu's waarmee ik speel. grosso modo bassman: sc, vibrolux p90 en hb

  3. #3

    Standaard

    Ik heb SC pu's (tele en strat) dus dan hou ik het maar op de Bassman. Bedankt!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    heb ze beiden en ja… groot verschil. Ik gebruik ze vooral ifv de pu's waarmee ik speel. grosso modo bassman: sc, vibrolux p90 en hb

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    So much for rock'n roll attitude...
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #5

    Standaard

    Persoonlijk zou ik het lekker bij de vibrolux houden!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top