Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard Gibson gitaar line-up 2014

    Ik stuitte toevallig op de gitaar line-up van Gibson voor 2014. Misschien dat ik jullie er blij mee kan maken. Volgens de website brengt Gibson maar liefst 28 nieuwe modellen uit in 2014.

    Anyway, enjoy: http://www.musicradar.com/news/guita...ne-up-589317/1

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Staat al in het grote Gibson update topic.

    Ik vind dat er best leuk spul tussen zit, maar wederom ook weer opvallend veel missers. Wie zit nu te wachten op een boost schakelaartje op de plek van één van de twee tone regelaars?
    En al die sc schakelaars. Ieuw!!!
    En ik zal de eerste zijn om de sc schakelaar toe te juichen (niet voor niets hou ik zo van mijn ES-347), maar verwerk dit aub niet in een push-pull knop. Het is het allemaal weer nét niet. Op enkele uitzonderingen na.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Staat al in het grote Gibson update topic.

    Ik vind dat er best leuk spul tussen zit, maar wederom ook weer opvallend veel missers. Wie zit nu te wachten op een boost schakelaartje op de plek van één van de twee tone regelaars?
    En al die sc schakelaars. Ieuw!!!
    En ik zal de eerste zijn om de sc schakelaar toe te juichen (niet voor niets hou ik zo van mijn ES-347), maar verwerk dit aub niet in een push-pull knop. Het is het allemaal weer nét niet. Op enkele uitzonderingen na.
    My bad in dat geval!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.290

    Standaard

    Die SG Dereck Trucks is lekker. Net als de Les Paul melody maker. lekker sober, p90, yum!
    Mwa...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top