Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    2.910

    Standaard LexBos SD mogelijke scam

    Iemand op marktplaats gebruikt mijn foto dus mogelijk een scam: http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr

    EDIT: IS ALLEEN MIJN FOTO, verkoper schijn het pedaal daadwerkelijk te hebben.
    Laatst gewijzigd door Einzeln; 4 december 2013 om 10:50
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Nou niet meteen met de pek en veren....

    Verkoper is 3,5 jaar actief op marktplaats en heeft wellicht alleen even een foto "geleend",
    dat doe ik ook regelmatig.

    Bovendien kan de LexBos ook opgehaald worden, niet echt wat je bij een scam zou verwachten.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2007
    Berichten
    1.028

    Standaard

    Aan de andere kant: prijs op aanvraag. dat vind ik dan weer schimmig voor een effectpedaaltje.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Einzeln Bekijk bericht

    EDIT: IS ALLEEN MIJN FOTO, verkoper schijn het pedaal daadwerkelijk te hebben.
    Daarom....

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch66 Bekijk bericht
    Nou niet meteen met de pek en veren....

    Verkoper is 3,5 jaar actief op marktplaats en heeft wellicht alleen even een foto "geleend",
    dat doe ik ook regelmatig.

    Bovendien kan de LexBos ook opgehaald worden, niet echt wat je bij een scam zou verwachten.
    Neemt niet weg dat het wel zo netjes zou zijn als de (eerlijke) verkoper erbij zou vermelden dat het een geleende foto is en niet een foto van zijn exemplaar. Ook is het handiger voor hemzelf, pek en veren of niet.

    Ik heb ook weleens een advertentie gezien met 2 verschillende foto's waarop duidelijk was te zien dat de foto's niet van hetzelfde exemplaar konden zijn. Vervolgens door de google afbeeldingen gehaald en ja hoor: geen eigen foto's. Dan vind ik het ook meteen verdacht. In dit geval ziet degene van wie de foto is dat zijn foto wordt gebruikt. Dan mag ie best aan de bel trekken ter waarschuwing.

    Als je nou geen camera hebt of wat je excuus ook is om andermans foto's te gebruiken, zet het er dan gewoon bij of plaats geen foto's.
    "Meten is weten, gissen is missen"

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top