Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11
    pandjesbaas
    Geregistreerd
    12 januari 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Zou ik heel even mogen inbreken in dit topic aub?
    Ook ik heb een Vox AC30CC en ook ik heb daar een probleem mee. Deze versterker deed het altijd perfect, maar 7 jaar geleden viel het geluid, tegen het eind van de soundcheck, ineens uit. Sindsdien heb ik gebruik gemaakt van de bandversterker (een Marshall). Kort geleden heb ik de band verlaten en ik wil mijn Vox uiteraard weer graag gaan gebruiken. De versterker heeft lange tijd in de loods gestaan van ons vaste PA bedrijf. De eigenaar vertelde me dat hij zijn gitaar daarna nog regelmatig heeft ingeprikt in de Vox, waarbij het steeds zo was dat de versterker gewoon goed functioneerde, direct na het inpluggen, maar dat hij steeds uitviel als de versterker opgewarmd was.
    Nu heb ik totaal geen verstand van elektronika, maar dit lijkt toch op een slecht contact op de printplaat, of zou het ook iets heel anders kunnen zijn?

    Bij voorbaat dank.
    Kan van alles zijn; dooddoener, ik weet 't.
    Zo'n thermisch probleem is soms best lastig te vinden, omdat als je de amp uit z'n kast haalt om te meten & te zoeken
    het probleem zich meestal niet meer voordoet! En daarom is het juist weer leuk...

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2012
    Locatie
    Aalten (GLD)
    Berichten
    241

    Standaard

    Even een snelle reactie zonder het topic verder '' door te spitten '' probeer eens een andere gitaarkabel want zo klinkt het in ons oefenhok ook altijd (We hebben geld voor een complete PA-set maar een gitaarkabel is te duur haha). Of misschien slechte potmeters op je amp/gitaar?

    Jorik
    Groet,

    Jorik.

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jorikm Bekijk bericht
    Even een snelle reactie zonder het topic verder '' door te spitten '' probeer eens een andere gitaarkabel want zo klinkt het in ons oefenhok ook altijd (We hebben geld voor een complete PA-set maar een gitaarkabel is te duur haha). Of misschien slechte potmeters op je amp/gitaar?

    Jorik

    Kan wel es handig zijn om een topic wel door e spitten. Voorkomt dat jij in je beste outfit aan komt lopen terwijl de cafebaas net afsluit en naar huis gaat ;-)

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Kan wel es handig zijn om een topic wel door e spitten. Voorkomt dat jij in je beste outfit aan komt lopen terwijl de cafebaas net afsluit en naar huis gaat ;-)

    Jup, het euvel is al verholpen...

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2012
    Locatie
    Aalten (GLD)
    Berichten
    241

    Standaard

    ah I see, goed dat het opgelost is!

  6. #16

    Standaard

    Staat hier nu een amp met identieke problemen; potmeters zijn op! Nieuwe potmeters erin en voila, doet het weer als een malle!
    Tijd zat....... toch??

    Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top