Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 32
  1. #11

    Standaard

    Appartement, mooi clean, buizen.....: tech21 tm30!

    Ok die tm30 is weliswaar geen buizen, maar hij klinkt eenvoudig uitstekend!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Voor thuisgebruik klinkt een goeie modeller beter dan een buizenamp. Ik zou een Fender Mustang II proberen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Appartement, mooi clean, buizen.....: tech21 tm30!

    Ok die tm30 is weliswaar geen buizen, maar hij klinkt eenvoudig uitstekend!
    Voor cleans ja, maar het scheur/crunch kanaal is volkomen kut.
    Beter nog: Yamaha THR-5 of een Fender Mustang modelling ampje. Ik gebruik de THR puur voor thuis, dus kan zelfs 's avonds rocken terwijl mijn beide dochters van 0 en 2 jaar op 1 oortje liggen. Heerlijk ding en superdynamisch.

  4. #14

    Standaard

    Ik oefen thuis alleen met koptelefoon. Er is niets vervelender als een versterker die zacht staat :')

    Al koop je een stevige buizenbak met een digital line out, dan kan je deze in een mengpaneeltje stoppen en met koptelefoon een heel dik geluid krijgen. Zo doe ik het ook met mijn Blackstar HT-40, klinkt beter als heel zacht over de amp spelen.

    Dan heb je bovendien ook nog wat om mee op te kunnen treden. Wat is je budget? Bugera amps zijn inmiddels best prima voor heel weinig geld (houd wel rekening met 5 nieuwe buizen om de amp echt goed te laten klinken).

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Voor cleans ja, maar het scheur/crunch kanaal is volkomen kut.
    Gelul van de bovenste plank. Maar ja, dat is nou eenmaal je sellingpoint zoals te vaak weer blijkt.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Gelul van de bovenste plank. Maar ja, dat is nou eenmaal je sellingpoint zoals te vaak weer blijkt.
    Ik heb die Tech 21 TM 60 (dus de grotere versie) op vol volume in de oefenruimte gebruikt tijdens repetities en ik kan niet anders zeggen dan dat het scheurkanaal op zn zachtst gezegd niet best is. Clean oke, maar crunch/lead hopeloos. Maar misschien heb ik inderdaad iets aan mijn oren na ruim 25 jaar gitaarspelen, ik word ook een dagje ouder, Peter ! Laten we het daar maar op houden.

  7. #17

    Standaard

    Arjan, ik ben nu zo'n 25 jaar pro en ik heb in die 25 jaar met weinig versterkers meer opzien gebaard -zowel clean als scheuren- dan met mijn tm60 die ik trouwens al zo'n 15 jaar heb. Laten we verder ook gevoegelijk aannemen dat ik die bak iets beter ken dan jij na een paar repetities.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ik gaf al aan dat het misschien aan mijn oren ligt, en ook pro's kunnen uit alle gear (duur of goedkoop) een slecht geluid halen, daar hoef je geen beroeps voor te zijn
    En ja, jij hebt meer kennis van versterkers dan ik, dat klopt. Ik heb er ook maar een stuk of 10 gehad dus mijn kennis van versterkers is inderdaad heel beperkt.

  9. #19

    Standaard

    Sorry hoor, maar jij bent echt een sukkel.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ja inderdaad ik ben een sukkel, maar dat had ik zelf ook al door, Peter.
    Ff ontopic: welke gitaarversterker gaat de TS testen of misschien heeft hij al een keuze gemaakt ?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top