Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Nou bedankt voor je kostbare tijd dan maar

    EDIT: een tip aan jou, als je kritiek geeft, geef dan kritiek waar iemand iets mee kan. Als je zegt "de gitaren staan te hard" is makkelijk te deduceren wat een potentiele oplossing zou zijn (i.e. de gitaren zachter zetten). Als je zegt "de beat is standaard" dan kan niemand daar wat mee. Geef dan aan a) waarom dat in jouw ogen slecht is en b) wat er aan gedaan zou worden.
    Laatst gewijzigd door Fusion; 25 november 2013 om 19:28

  2. #12

    Standaard

    moet ik je gaan uitleggen dat je je kicks kan dubben,welke soorten en mate van compressie te gebruiken (zodat deze niet all over the place is)
    het toepassen van de4 db regel, hoe je een wobble bass programmeerd ,quantizen ect ?
    dan heb ik het alleen over de drumpartijen/bass en niet over de totaal mix en de compositie

    enige wat kan zeggen en dat heb ik gedaan "luister goed naar je voorbeelden" en hoe je dat het beste kan doen


    en mag je zelf nog 1 vraag stellen
    voor wie heb je dit muziekstuk gemaakt ?

    ego's en muzikanten pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Ja dat soort tips en ccommentaar zit ik op te wachten op ja. Blijkbaar wil je je fantastische analytische skills niet delen en moet ik t doen met "standaard". Reageer dan niet.

    Ego's, nou joh.

  4. #14

    Standaard

    Hey Fusion,

    Ik vind dit wel een mooie productie. Steekt gewoon goed in elkaar. Trek je niet teveel aan van die azijnpisser hier op dit forum ;-)

  5. #15

    Standaard

    Laat ik als eerste zeggen dat deze stijl muziek mij persoonlijk niet heel veel doet. Dat is smaak en daar valt niet over te twisten ;-) Wat ik wel kan waarderen is de productie en keuze van sounds en soundscapes (ruimtelijke ervaring). Dit klinkt in mijn beleving prima.

    Ik begreep dat een 'kenner' binnen dit topic krtitiek had op de drums en eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik de drums wat vlak vond klinken. Er had misschien met de drums wel iets meer gespeeld mogen worden met reverb/delay effecten zodat deze ook ruimtelijker en beter blenden met de rest van de instrumenten/zang? Ik ben geen kenner van deze muziekstijl maar dat is mijn enige punt die ik wel wilde opmerken.

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest Bekijk bericht
    moet ik je gaan uitleggen dat je je kicks kan dubben,welke soorten en mate van compressie te gebruiken (zodat deze niet all over the place is)
    het toepassen van de4 db regel, hoe je een wobble bass programmeerd ,quantizen ect ?
    dan heb ik het alleen over de drumpartijen/bass en niet over de totaal mix en de compositie
    Eh ja, dat lijkt me wel aardig ja, kunnen we allemaal iets van leren.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Laat ik als eerste zeggen dat deze stijl muziek mij persoonlijk niet heel veel doet. Dat is smaak en daar valt niet over te twisten ;-) Wat ik wel kan waarderen is de productie en keuze van sounds en soundscapes (ruimtelijke ervaring). Dit klinkt in mijn beleving prima.

    Ik begreep dat een 'kenner' binnen dit topic krtitiek had op de drums en eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik de drums wat vlak vond klinken. Er had misschien met de drums wel iets meer gespeeld mogen worden met reverb/delay effecten zodat deze ook ruimtelijker en beter blenden met de rest van de instrumenten/zang? Ik ben geen kenner van deze muziekstijl maar dat is mijn enige punt die ik wel wilde opmerken.
    Ik vond zelf dat de snare ook wel wat meer reverb trail mocht hebben maar hij kwam er in de mix niet zo uit. Volgende keer beter hehe. Ik heb tijdens t instrumentale drum n bass stuk (voor de acapella break) de snare gedubt met een andere sample en die combi klonk wel lekker, misschien een idee voor volgnede keer ook. Thanks!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top