Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 81 t/m 86 van 86
  1. #81

    Standaard

    Eigenlijk heel simpel... Als je een amp goed vind, moet je hem bewaren......
    Zo kan je als je iets beu bent, weer terugvallen op iets waar je in het verleden helemaal gek van was...

    Ik heb een heleboel versterkers gehad en heb er nu 3 " over", die ik bij vlagen af wissel...

  2. #82
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Je kunt er nooit genoeg hebben om op terug te vallen......
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  3. #83
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Die nieuwe AC30'ers schijnen een stuk op te knappen met (ik dacht) Mercury Magnetics trafo's.
    Ik heb er zelf nooit op gespeeld, maar dat ga ik ook niet doen. Straks krijg ik nog GAS.

  4. #84
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    (...)
    Maar het blijft grappig om te zien hoeveel 'stayers' een AC30 hebben. Hopelijk inspiratie genoeg voor sure thing.
    Ja hou maar op, GAS neemt weer toe GVD :-)
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  5. #85

    Standaard

    Ja, amen! Heb de mijne nu 3 jaar en heb nog nooit twijfel gehad. Ben nog steeds erg tevreden en dat wordt er naarmate ik meer verschillende versterkers hoor niet minder op. Ik heb denk ik gewoon mijn geluid gevonden. Wel wat gemod hoor, ondertussen. Om te perfectioneren zeg maar...Die AC30's zijn gewoon zo veelzijdig...


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #86
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    We zitten ook wel in een "Tone heaven" tijd hoor..... Droogt vanzelf weer op.... Sinds de Jaren '70 zijn er niet ZO VEEL VERSCHILLENDE amps en pedalen geweest....
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top