Pagina 5 van 41 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 409

Discussie: Iets te ruilen?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Wat is die Goddess voor een fuzz?
    Dat is een Devi Ever Goddess Zero.

Standaard

Ja, zover was ik Wat voor soort fuzz, scherp snerpend silicon of rasperig germanium of vlakke muuf, wat voor vlees hebben we in de kuip?

Standaard

The Goddess Zero is a powerfully forceful and dark octave up fuzz with a gently aggressive attack and short decay that only occurs after a fair amount of sustain. Oh, and it gets very loud. It’s like playing through an Orange… regardless of what you are putting into the fuzz or what you are putting the fuzz into. The Goddess Zero is the foundation fuzz of the Bit : Legend of Fuzz, but without as much intense pregain. It’s more traditional in a lot of ways, reminiscent of Blue Oyster Cult lead tones, though it works quite well with bar chords and hard rocking slow riffs as well. A gentle beast unmatched in the world of octave fuzzes. I only wish I had more I could do to make these more affordable and desirable for young kids getting into rock and roll, because this is the kind of fuzz that would inspire them to take a break from their emo-polka-core and dub-breakdancing-rhythms to give some good ol’ fucking rock and fuck your mom roll a try. A Goddess Zero for every child. Drop out of the system, man. Educate yourself. Do drugs. Live your fucking life.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ja, zover was ik Wat voor soort fuzz, scherp snerpend silicon of rasperig germanium of vlakke muuf, wat voor vlees hebben we in de kuip?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hoofd Bekijk bericht
    The Goddess Zero is a powerfully forceful and dark octave up fuzz with a gently aggressive attack and short decay that only occurs after a fair amount of sustain. Oh, and it gets very loud. It’s like playing through an Orange… regardless of what you are putting into the fuzz or what you are putting the fuzz into. The Goddess Zero is the foundation fuzz of the Bit : Legend of Fuzz, but without as much intense pregain. It’s more traditional in a lot of ways, reminiscent of Blue Oyster Cult lead tones, though it works quite well with bar chords and hard rocking slow riffs as well. A gentle beast unmatched in the world of octave fuzzes. I only wish I had more I could do to make these more affordable and desirable for young kids getting into rock and roll, because this is the kind of fuzz that would inspire them to take a break from their emo-polka-core and dub-breakdancing-rhythms to give some good ol’ fucking rock and fuck your mom roll a try. A Goddess Zero for every child. Drop out of the system, man. Educate yourself. Do drugs. Live your fucking life.
    Dat dus

Standaard

Mijn god wat een blabla weer van die muts. Maar goed, ik zag octave tussen al de marketing crap.
    Bedankt

Standaard

Ik heb deze pedalen hier liggen:
    Boss MZ-2 Metalizer
    Cusack Tap A Phase
    Mooer Trelicopter
    Shiny Infinity True Bypass Looper (5 ins en outs)

Stuur me maar een pm met wat je te ruil hebt als je interesse hebt, ik zoek niet echt iets specifieks.

Standaard

Ik heb nog een Ibanez DE-7 digitale delay en een Digitech PDS-1000 digitale delay (oud beestje! oa. gebruikt door John Frusciante) in de kast liggen. Ze klinken beide prima, maar heb een andere delay op m'n plank die het ook doet dus ze liggen nu maar stof te happen.

Ik ben niet op zoek naar iets specifieks, dus PM me maar als je wat leuks denkt te hebben Voor een reverb pedaal ben ik in elk geval wel te porren.

Standaard

Bam, PM! Zo snel gaat dat.

Standaard

Lekker snel ja!

Nu staat dus alleen de PDS-1000 nog stof te happen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Hmm, heb ik net een OD808 besteld...

Te ruil:

Boss BD-2 Bluesdriver
    MXR 6-band EQ
    Ibanez FL-9 (oudje, niet heel mooi meer, mist een knop maar werkt verder prima)
    En eventueel nog een Dunlop Zakk Wylde Wah. Maar ben er nog niet helemaal over uit of ik die weg doe.

Alle 4 hebbn klittenband onderop het pedaal.

Zoek eigenlijk niks specifieks. Misschien een leuke chorus die geschikt is voor zware metal doeleinden. En een 18v adapter als dat ook meetelt.
    Laatst gewijzigd door Jasper.; 30 januari 2014 om 17:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten