Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 38 van 41 EersteEerste ... 283637383940 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 371 t/m 380 van 409

Discussie: Iets te ruilen?

  1. #371
    Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    82

    Standaard

    Jan ,

    Je kan ook kijken of reverb.com wat voor je is, heb de laatste tijd hier redelijk wat pedalen verkocht.

    Stuur de shop DISCO(engelsman die in amsterdam zit) eens een bericht deze wil nog wel eens redelijke prijzen geven voor je pedalen.

    Misschien heb je er wat aan.

  2. #372

    Standaard

    Ik weet niet of er wat hippers is. Ik weet wel dat er een soort van pedalenvrmoeidheid is ontstaan. Vooral het gevolg van de 1000-ed "bedrijfjes" die allemaal een andere god's gift to guitarists claimen te verkopen en uiteindeliojk allemaal dezelde meuk verkopen voor achterlijke bedragen. Hoe simpeler het apparaat., hoe meer er voor gevraagd wordt.

    Ik ga denk eens weer eens een plankje opbouwen met alléén maar Bossjes :-D
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  3. #373
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjepke Bekijk bericht
    Jan ,

    Je kan ook kijken of reverb.com wat voor je is, heb de laatste tijd hier redelijk wat pedalen verkocht.

    Stuur de shop DISCO(engelsman die in amsterdam zit) eens een bericht deze wil nog wel eens redelijke prijzen geven voor je pedalen.

    Misschien heb je er wat aan.
    Ik heb al een aantal malen van DISCO gekocht. Laatst vroeg ik of hij wilde ruilen. Dat deed hij niet maar hij vertelde wel dat hij ook inkocht. Hij noemde dat ruilen op de Reverb-way. Ik dus een account aangemaakt en mijn pedalen er op gezet.
    Ik kocht het betreffende pedaal en bood hem mijn pedalen aan. Toen wilde hij ze ineens niet hebben.
    Dus voor kopen ben ik erg tevreden met Reverb maar voor verkopen ben ik minder enthousiast.

  4. #374
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Ik weet niet of er wat hippers is. Ik weet wel dat er een soort van pedalenvrmoeidheid is ontstaan. Vooral het gevolg van de 1000-ed "bedrijfjes" die allemaal een andere god's gift to guitarists claimen te verkopen en uiteindeliojk allemaal dezelde meuk verkopen voor achterlijke bedragen. Hoe simpeler het apparaat., hoe meer er voor gevraagd wordt.

    Ik ga denk eens weer eens een plankje opbouwen met alléén maar Bossjes :-D
    Die pedalenvermoeidheid vermoed ik ook..

  5. #375
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2003
    Locatie
    ergens in Friesland
    Berichten
    1.640

    Standaard

    @Jan Buurman,

    je kan ook tools4tones proberen. Die geeft altijd 70% van de marktwaarde (wat weliswaar een discussiepunt kan zijn). Als je inruilt bij hem is het soms wat voordeliger, maar gewoon verkopen kan ook (mits hij het verkoopbaar acht natuurlijk).

  6. #376
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroenvanhulsteijn Bekijk bericht
    @Jan Buurman,

    je kan ook tools4tones proberen. Die geeft altijd 70% van de marktwaarde (wat weliswaar een discussiepunt kan zijn). Als je inruilt bij hem is het soms wat voordeliger, maar gewoon verkopen kan ook (mits hij het verkoopbaar acht natuurlijk).
    Ook daar heb ik al (positieve) zaken mee gedaan. In geval van nood een prima oplossing. Maar voorlopig wil ik 100% van de marktwaarde..
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  7. #377
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroenvanhulsteijn Bekijk bericht
    @Jan Buurman,

    je kan ook tools4tones proberen. Die geeft altijd 70% van de marktwaarde (wat weliswaar een discussiepunt kan zijn). Als je inruilt bij hem is het soms wat voordeliger, maar gewoon verkopen kan ook (mits hij het verkoopbaar acht natuurlijk).
    70% van 70% van de nieuwprijs bij courant spul.

  8. #378
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Ook daar heb ik al (positieve) zaken mee gedaan. In geval van nood een prima oplossing. Maar voorlopig wil ik 100% van de marktwaarde..
    Prima tent en prima gast die Folkert. Ben er bijna kind aan huis.

    Toen ik me kapot verveelde in het ziekenhuis na een open hartoperatie mocht ik ff een Pod XT van hem lenen. Geen borg, niks. Gitaar stond al naast het bed. 's Nachts lekker met een koptelefoon een mopke spelen.
    Laatst gewijzigd door MarkS; 11 april 2019 om 17:19

  9. #379
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Ik ga denk eens weer eens een plankje opbouwen met alléén maar Bossjes :-D
    Ja heb ik ook, voor als ik alle franje zat ben, fallback naar de TU-2, SD-1 en DD-2.
    Hup in de ouwe SF Champ, lekker alles open draaien en spelen maar op die LP Studio.
    Back to basics, en dat hoor je.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  10. #380
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.587

    Standaard

    Is er eigenlijk ook een ruiltopic voor gitaren?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top