Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 november 2013
    Locatie
    Nijkerkerveen
    Berichten
    177

    Standaard Roland Cube 30x ''updaten''

    Ik heb gelezen dat je een versterker kunt uitbouwen, en dat je dan een mooier geluid hebt, bijvoorbeeld met een 2x12 combo. Omdat ik alleen verstand heb van gitaren en totaal niet van versterkers, stel ik maar even mijn vraag.

    Hoe kan ik mijn Cube 30x ''updaten''?

    Hij hoeft niet harden te gaan, maar als ik wat harder speel gaat hij een klein beetje kraken, en ik wil gewoon een nog mooiere sound.

    Ik heb niet echt een heel hoog budget, en omdat ik gek ben van de effecten van de cube wil ik hem ook niet kwijt, dus ik dacht, ik waag een gokje en vraag het op dit forum.

    iemand suggesties? ik hoor het graag!

    Dit is trouwens het panel, misschien makkelijk.

    [IMG]Uploaded with ImageShack.com[/IMG]

  2. #2

    Standaard

    Hij gaat niet zo hard omdat het gewoon niet zo'n zware versterker is. Als hij gaat kraken is er óf iets mis of je vraagt meer vermogen van de versterker dan hij kan leveren. Andere speakers gaan hier niet veer verschil in uitmaken. Je zou wel de record out kunnen doorlussen naar een grotere versterker (power amp of via de FX return van een versterker met effects loop).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend Bekijk bericht
    Ik zou 'm uit het raam flikkeren en er zelf achteraan springen.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 november 2013
    Locatie
    Nijkerkerveen
    Berichten
    177

    Standaard

    Dat zou dan dus kunnen, door lussen via recording out zodat dit alleen als effect paneel dient.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top