Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21

Discussie: snarenshop

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    30 oktober 2013
    Locatie
    Dronten
    Berichten
    2

    Standaard snarenshop

    Hoe vreemd is het dat via een tag van gitaarnet de snarenshop nog steeds zichtbaar is in de periode van de eerster eigenaar, die er een redelijk zooitje van maakte. De Snarenshop is al lang en breed overgenomen zogezegd en levert snel en voordelig. Pijnlijk om dan te moeten zien dat gitaarnet zijn oude tags onberoerd laat, heeft de nieuwe snarenshop zker niet verdiend.

  2. #2
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    En u bent? Tags? De zoekfunctie, of via google, waar hebben we het over? En ja, op internet een slechte naam duurt even voordat het over is gewaaid. Een oproep gaat hier weinig doen, dat kun je beter direct regelen in plaats van wat te roepen in een topic.
    Indien het erg bezwaarlijk is, regel het even direct met de moderator van het desbetreffende subforum (te zien rechts naast de lijst subforums). Je kunt dan een privé bericht sturen.

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    30 oktober 2013
    Locatie
    Dronten
    Berichten
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    En u bent? Tags? De zoekfunctie, of via google, waar hebben we het over? En ja, op internet een slechte naam duurt even voordat het over is gewaaid. Een oproep gaat hier weinig doen, dat kun je beter direct regelen in plaats van wat te roepen in een topic.
    Indien het erg bezwaarlijk is, regel het even direct met de moderator van het desbetreffende subforum (te zien rechts naast de lijst subforums). Je kunt dan een privé bericht sturen.
    Tja, roepen in een topic is jouw idee misschien, de kreet komt uit 2009 en is in google te zien als 3e item. Dit zou ondertussen al lang verdwenen moeten zijn mijns inziens. En wie ben jij dan wel? Een sneu verhaal dat al lang en breed weg had moeten zijn. Ik heb ondertussen van de huidige snarenshop begrepen dat ze al pogingen hebben ondernomen, zonder resultaat overigens, om deze tags weg te krijgen, dat schijnt niet te kunnen, wat mij overigens sterk lijkt. In ieder geval voor moderator Mitch, dank voor je wijze les.

  4. #4
    Moderator
    Geregistreerd
    30 juli 2010
    Locatie
    Rotterdam-Zuid
    Berichten
    10.444

    Standaard

    Ook van deze mod het advies om rechtstreeks contact op te nemen met gitaarnet in plaats van het op een openbaar forum te plaatsen. Hier kan niemand, inclusief de mods, iets mee helaas.
    Laatst gewijzigd door The Bertman; 12 november 2013 om 10:51
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.


    Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Nou Mitch, ben jij even mooi op je plaats gezet!

    Ik heb ook geen idee waar het over gaat? Als ik gitaarnet in google intik dan is de 3e link een oude link want er is een andere eigenaar?

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Elders
    Berichten
    11.283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik heb ook geen idee waar het over gaat? Als ik gitaarnet in google intik dan is de 3e link een oude link want er is een andere eigenaar?
    Nee: als je op google "snarenshop" intypt, is het derde resultaat dit topic: http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...ijn-oplichters!

    Gitaarnet kan daaraan niet zo heel veel doen, het is google die over de zoekalgoritmes gaat. Het enige wat zou kunnen is het topic verwijderen, maar naast dat dit geschiedsvervalsing zou zijn, betekent dat helaas niet dat het zoekresultaat ook meteen verdwijnt.

    Wat wellicht wel chique zou zijn is dat er in de startpost van het betreggende topic gemeld wordt dat de winkel inmiddels in andere handen is overgegaan en dat de informatie daarom wellicht inmiddels niet meer klopt.

    Overigens is de tweede link in Google op deze zoekterm de beoordeling van de winkel op Trustpilot. Met een 9,4 op basis van 1672 beoordelingen lijkt me dat een hele goede basis en de goede verstaander zal ook begrijpen dat je daar meer waarde aan moet hechten dan aan een topic uit 2009/2010.
    Laatst gewijzigd door bat; 12 november 2013 om 11:08
    Turn it up • Bring the noise

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Op zich is het een idee, dat de mods oude topics blijven updaten aan de hand van huidige ontwikkelingen, gewoon tussen het koffiedrinken door.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    Nou er kan volgens mij gewoon nog gepost worden in de betreffende topic dus wat let de TS om er ieven een toevoeging te doen?

    Verder zou zo n topic ook gewoon verwijdert kunnen worden..geschiedcorrectie lol
    In het initiele bericht zou je als gitaarnet een bericht kunnen zetten, dat in,iddels narenshop over is in andere handen en dat de topic op dat vlak achterhaald is
    Gewoon een creatieve oplossing zoeken

    Verder is de SEO van sites gewoon erg log..het duurt erg lang voor oude meuk van internet " verdwijnt" of in elk geval ver genoeg wegzakt, zelfs als websites niet eens meer bestaan
    Google is hardnekkig

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.063

    Standaard

    frunneboom heeft zich speciaal aangemeld hiervoor? ik denk dat Mitch vermoed dat je wat met snarenshop te maken heeft, vandaar de reactie. Roepen in een topic is je eigen idee, niet dat van Mitch misschien.

  10. #10
    Moderator
    Geregistreerd
    30 juli 2010
    Locatie
    Rotterdam-Zuid
    Berichten
    10.444

    Standaard

    Waarom zegt ie dat niet gewoon dan? Ik denk inderdaad dat het de nieuwe baas is. Geen reden voor geheimzinnigheid, zelfs een terechte klacht, maar waarom nou meteen dat neerbuigende toontje?
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.


    Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top