Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 78910 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 93
  1. #81
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.922

    Standaard

    Nee uitlachen was het zeker niet. Meer een binnenpretje omdat ik de reaktie 'wtf zijn nibs?' (in iets andere bewoording) nog van mezelf herken toen ik het woord voor het eerst las. Ik wist gewoon dat die vraag ging komen.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  2. #82

    Standaard

    Wat overigens wél hilarisch is, is dat iemand sarcastische onzin begint uit te kramen en nog grappiger is dat meerderen deze onzin geloven. UIteraard is die onzin, zoals gewoonlijk, nergens op gebaseerd, want anders zou het geen onzin zijn.

  3. #83
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Majmun Bekijk bericht
    Wat overigens wél hilarisch is, is dat iemand sarcastische onzin begint uit te kramen en nog grappiger is dat meerderen deze onzin geloven. UIteraard is die onzin, zoals gewoonlijk, nergens op gebaseerd, want anders zou het geen onzin zijn.
    Nou ja... Niet zo op je teentjes getrapt.. Je bent toch wel iets wijzer geworden? De enige die last heeft van je irritatie ben je zelf. Gewoon laten lullen.. Dat is dan weer het mooie van een forum, je kan het gewoon ontwijken...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  4. #84

    Standaard

    Ik heb besloten om voor voorlopig een vintage Japanner te kopen en mocht er een mooie Gibson voor een redelijke prijs langskomen, dan hap ik zsm toe.

    Ik weet echter alleen niet hoe men kan weten of een akoestische gitaar zo'n laminaat ding is of een massieve.

  5. #85
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Google is your friend, specs staan all over ze internet... Als er niet specifiek solid bij staat, kan je er vanuit gaan dat het laminaat is..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  6. #86
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizz Bekijk bericht
    Google is your friend, specs staan all over ze internet...
    Majmun weet niet hoe Google werkt ... zou je het misschien even voor willen kauwen?

  7. #87

    Standaard

    Ik weet het wel, maar ik weet dat het aapje, jij dus, het altijd voor mij opzoekt. Nou ja, bijna altijd dan. Het aapje komt blijkbaar in opstand.

  8. #88
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.922

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Majmun Bekijk bericht
    Ik weet het wel, maar ik weet dat het aapje, jij dus, het altijd voor mij opzoekt. Nou ja, bijna altijd dan. Het aapje komt blijkbaar in opstand.
    Net als de zwarte pieten

    Een massieve top moet je toch wel kunnen herkennen bij het klankgat. De nerfjes lopen zichtbaar door.

    "Meten is weten, gissen is missen"

  9. #89

    Standaard

    Aaah, thanks!

    De laatste vraag die ik nog heb is of die vintage jaren '70/'60 Japanners (Suzuki, Ibanez, etc.) solid of laminaat zijn? Ik heb zo'n ding nog nooit gezien.


    Ik heb nog dit van een ander dan het in mijn vorig bericht genoemde aapje ontvangen:


  10. #90
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top