Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    c.maltese123
    Guest

    Standaard 1x Trace Elliot gitaarversterker, 100/200W op veiling Staffhorst

    Hallo,
    Vraagje: ik heb bovenstaande versterker gezien op de veilingsite Staffhorst. Volgens mij gaat het om een Supertramp H100 head. Kan iemand mij hier meer over vertellen? Ik heb heel goede recensies gevonden op Google, en de versterker staat voor zeer gunstige prijs te koop op de veiling: weet iemand nieuwprijs? Ervaringen hiermee? Wat voor cabinet kan eraan? Ik dacht aan 1x12 Celestion Vintage 30, voor 95 euro te koop op Musicstore. Heeft iemand ervaring met die combi?
    Bedankt!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Zou er iets meer speakers aan hangen.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.978

    Standaard

    En hou er rekening mee dat er zomaar 40% veilingkosten en BTW e.d. bovenop kunnen komen op het bedrag dat je geboden hebt!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Destijds waren de recenties van het blad Gitarist erg lovend over de Trace Elliot gitaarversterkers.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  5. #5

    Standaard

    De Gitarist is toch ook een soort advertentieblad. Ik kan die recenties echt niet serieus nemen. Ik weet niet hoe het nu is, maar destijds was alles geweldig dat getest werd volgens mij.

    De supertramp valt een beetje in het rijtje, valvestate, H&K Attax, Fender rockpro. Allemaal solid state versterkers met een buisje in de preamp.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top