Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 20
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    311

    Standaard

    Ok; de Fulldrive ken ik. prima ding! De rest is wat moeilijker te onderscheiden. Ik hoop hetzelfde gain geluid te kunnen halen als mijn huidige mesa boogie elektra dyne. Ik heb nu een ibanez TS808 met keeley mod. Zal dan nog wel een distortion pedal bij moeten komen.
    Zit nog wel te twijfelen tussen de studio pro 35 en de studio pro+ 35. De laatste heeft een tremolo en een expension? functie. Maar wel gelijk 400 euro duurder en iets zwaarder. Is dat prijsverschil de moeite waard?

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 januari 2004
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Yep, zou ik voor + gaan ( plus staat niet zo maar ergens voor) tremolo is het echt moeite waard, ik had mijn Tremoglo pedaal meteen uitgeknikkerd....



    Uploaded with ImageShack.us

    Met alleen Okko + haal ik makkie Dumble overdrive er uit, mat Tim OD Crunch/drive a la Jimi/Stevie , en Rodenberg gas 828 is met een kant verantwoordelijk voor mooi distortion geluid en andere kant mooi drive voor kleuren van Okko en Tim.....
    Expansion knop zorgt idd voor een hele mooi extraatje op TR....
    Laatst gewijzigd door Aca Ilic; 5 november 2013 om 20:34

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aca Ilic Bekijk bericht
    Yep, zou ik voor + gaan ( plus staat niet zo maar ergens voor) tremolo is het echt moeite waard, ik had mijn Tremoglo pedaal meteen uitgeknikkerd....



    Uploaded with ImageShack.us

    Met alleen Okko + haal ik makkie Dumble overdrive er uit, mat Tim OD Crunch/drive a la Jimi/Stevie , en Rodenberg gas 828 is met een kant verantwoordelijk voor mooi distortion geluid en andere kant mooi drive voor kleuren van Okko en Tim.....
    Expansion knop zorgt idd voor een hele mooi extraatje op TR....
    Toppie! Ga Zaterdag uitgebreid checken! Heb jij de head/cab of de combo uitvoering. Zat eerst aan de combo te denken maar misschien is los ook wel wat (en lichter)

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 januari 2004
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Ik heb een toppie Fender (precies wat je zei ), het scheelt sowieso wat kilootjes.....

  5. #15

    Standaard

    Niet lullig bedoeld. Maar.
    als je hem zelf het beste vind klinken? Dan IS het toch de beste?

    En als jij met de best klinkende amp rock speelt IS het toch rock?

    Ik snap de vraag niet. Je hebt geluisterd wat de beste is. En dan vraag je anderen of dat misschien niet waar is?
    Volgorde is voor mij meestal tips verzamelen en dan uit een selectie gaan luisteren.

    Heb vertrouwen in je zelf!
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door showband Bekijk bericht
    Niet lullig bedoeld. Maar.
    als je hem zelf het beste vind klinken? Dan IS het toch de beste?

    En als jij met de best klinkende amp rock speelt IS het toch rock?

    Ik snap de vraag niet. Je hebt geluisterd wat de beste is. En dan vraag je anderen of dat misschien niet waar is?
    Volgorde is voor mij meestal tips verzamelen en dan uit een selectie gaan luisteren.

    Heb vertrouwen in je zelf!
    Ja, heb je helemaal gelijk in; zoek toch vaak wat info van mede gitaristen (zoals zovele hier op het forum ). Zijn dure amp's en woon niet zo dicht bij de winkel dat ik er zo ff heen kan rijden. En een probleempje is dat het in de Winkel fantastisch kan klinken maar in een bandformatie misschien een stuk minder. Mede gitaristen die een amp al een tijdje gebruiken kunnen misschien nog wat adviezen geven of misschien adviseren ook een andere amp te gaan beluisteren die de TR kan evenaren. Of welke pedalen het beste klinken op de betreffende amp. Allemaal vragen.....Maar klopt wel dat mijn eigen 'oren' de doorslag geven zijn

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fenderben Bekijk bericht
    Toppie! Ga Zaterdag uitgebreid checken! Heb jij de head/cab of de combo uitvoering. Zat eerst aan de combo te denken maar misschien is los ook wel wat (en lichter)
    Gisteren nog weer met de Mesa Elektra Dyna gespeeld; Heeft toch wel een heel mooie rock sound en clean ook best goed. Alleen het gewicht; pfff. Heb hem door een maatje laten tillen. Ben toch erg benieuwd of de Two Rock met een pedaaltje dat kan halen. Zou dat vandaag gaan testen maar is wat tussen gekomen dus wordt volgende week.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    311

    Standaard

    Inmiddels bestelling geplaatst bij v/d Haar. TS studio pro + 35. Heb hem uitgebreid getest met verschillende pedalen en vond de Mercury box van brunetti geweldig klinken op de ts. Ook de Jan Ray van vemumram klonk heel goed. Alleen wel erg prijzig

    Nu wachten tot het 'spul' binnen is

  9. #19

    Standaard

    Sorry dat ik op een wat oude discussie reageer, maar zijn die two-rock studio plus amps wel echt zo clean als iedereen zegt? Op veel youtube filmpjes staan demootjes zonder pedaaltjes erbij, die helemaal niet zo clean klinken als iedereen zegt

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Ja ze kunnen clean tot je tanden bij de buren door de WC naar boven komen
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top