Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 20
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    311

    Standaard Two Rock studio pro+ of sensor

    Aangezien mijn huidige versterkers (mesa boogie/vox ac30) te zwaar zijn geworden ben ik op zoek naar een 'lichtere' combo. Ik zoek een combo voor zowel clean als crunch. Ik heb vrijdag bij Max guitars een aantal combo's uitgeprobeerd. The valve, 65, prs en ook de two rock studio pro. Deze laatste was veruit de lichtste en voor mijn oren het best klinkend; is een 1 kanaals amp met een clean tot licht crunch geluid. Mijn vraag aan jullie is; is deze of de studio pro+ met een pedaaltje (tubescreamer oid) ook te gebruiken voor rock? Is de two rock sensor misschien dan een betere keuze? En zijn er nog alternatieven? Ik ga sowieso over 2 weken nog een keer eea uitpoberen maar ben benieuwd naar ervaringen van Two rock gebruikers (of alternatieven).

    John Mayer you may also react

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Ik heb bij Max ook op die Two Rock gespeeld, en die kan zeker met een pedaaltje rocken. Een TS voor lichte crunch en wat wel niet voor zwaardere rock. Een prachtig uitgangspunt om een geluidssculptuur te maken. Ik zou hem ook wel willen hebben hmmmmmmm...........

    Robin

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Ik heb bij Max ook op die Two Rock gespeeld, en die kan zeker met een pedaaltje rocken. Een TS voor lichte crunch en wat wel niet voor zwaardere rock. Een prachtig uitgangspunt om een geluidssculptuur te maken. Ik zou hem ook wel willen hebben hmmmmmmm...........

    Robin
    Wat ik ook een groot voordeel van de two rock studio pro vind is zijn gewicht. Deze combo is een stuk lichter als mijn mesa head. Ben het gesleep een beetje moe . Iemand ervaring met de TR Sensor?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Hier nog een tevreden two rock studio pro bespeler. Ik haal alle scheur uit mn pedaaltjes. Gaat uitstekend
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2004
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Ik heb Sensor niet uitgeprobeerd, maar net zoals Mattijs schreef hier nog een tevreden TR 35+ gebruker. Persoonlijk advies: ik zou voor 35 model gaan ipv 22...

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Er staat een 2e hands Two Rock Studio Pro 35 te koop op gitaarmarkt.nl. !
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Hier nog een tevreden two rock studio pro bespeler. Ik haal alle scheur uit mn pedaaltjes. Gaat uitstekend
    Bedankt voor jullie reactie; mag ik vragen welke pedaaltjes nu gebruikt icm de ts studio pro?

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Dit zijn mn pedaaltjes. Ik ben bezig met een (zelfbouw)project om alles in een showmaster case 24 te krijgen.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  10. #10

    Standaard

    Je hebt een PM ;-)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top