Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 81 t/m 88 van 88

Discussie: Vocalisten.

  1. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarvrouwtje Bekijk bericht
    Het s mijn favoriete instrument, een cello zingt ..met melancholie
    een chello is voor violen wat een tenorsax is voor de rietblazers.

    en meisjes die chello spelen zijn per definitie ubergeil!
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  2. #82
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Als er 1 graf instrument is is het wel een cello ! Wat een kutinstrument is dat zeg ! Ik vind ze vaak zo depressief klinken door de klankkleur !
    Nee, geef mij maar een viool, daar kan ik beter naar luisteren dan een cello ! En vooral Janine Jansen, want die is lekker ! Topwijf, was laatst in DWDD. En ook nog een goeie violiste.

  3. #83

    Standaard

    viool
    naar fons jansen:
    pappie heeft die man zijn kistje al bijna doorgezaagd?

    Naar carl barks:
    Je moet je strijkstok als een zaag vasthouden en niet als een hamer!

    Naar suske en wiske:
    dat is een stradivarius cello die is duurder. Waarom? Die brand langer!

    er gaat niets boven een celliste



    Laatst gewijzigd door showband; 11 november 2013 om 16:23
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  4. #84
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2006
    Locatie
    Emmeloord
    Berichten
    632

    Standaard

    Zouden cellisten ook zo reageren als gitaristen op een cellist? Als ik naar live muziek luister ben ik meestal al om(o.t.)Ik reageerde voordat ik de eerste film luisterde,ik kreeg bij 1:08 dat keurige gevoel .het strijkje maakte het weer keurig af.Ik ga zo weer verder luisteren.let wel ik wil niet dat je denkt dat ik anti ben of de boel wil afkraken.

  5. #85
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2006
    Locatie
    Emmeloord
    Berichten
    632

    Standaard

    Eerste filmpje helemaal uitgeluisterd,....sorry ,het beste voorbeeld van wat ik echt mis en wat ik bedoel met het keurige uitvoeren is op 2:43 in mijn beleving moet dat knallen,wat ik zie is ze willen wel, maar ze gaan keurig verder.In mijn ogen vlak.Ik denk wel dat als ik erbij zou zitten ,het anders zou ervaren.Ga nu het tweede filmpje luisteren.

  6. #86
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.726

    Standaard

    Wat weer een interessante discussie. Ik begrijp gitaarvrouwtje heel goed. Sommige klassieke muziek is zo mooi dat je het echt niet droog kunt houden, hangt ook sterk van de uitvoering af. Maar ik begrijp Arjan ook, de cello kan heel droevig klinken en ik kan me eigenlijk geen vrolijke klanken voor de geest halen die uit een cello komen.

    Janine is idd een lekker wijf, maar dat vind ik totaal irrelevant, zij is een geweldige violiste en daar gaat het om. Overigens moet je eens een oude opname van Jaap van Zweden beluisteren, zijn uitvoering van Winter van de vier jaargetijden is bloedmooi gespeeld, wat was die man een geweldige violist.

    Showband moet je niet serieus nemen, die heeft een kennelijk vrolijke bui. Beyonce doet me niks, lekkere kont wel, maar van mij hoeft ze niet te zingen.

    Laatst post er een gozer een youtube van The New Cool Collective, met de mededeling dat hij dat geweldig vindt en ook dat snap ik dan niet want het is niet new, het is niet cool en in de collectieven is het zo vals als een schuifdeur.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  7. #87
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2006
    Locatie
    Emmeloord
    Berichten
    632

    Standaard

    Zo hebben we allemaal een andere smaak.muziek op uiterlijk beoordelen hoort niet.De muzikanten in de cello filmpjes buiten de solist zien er ook niet al te enthousiast uit.Zo ze kijken spelen ze ook.Let wel zo zie ik dat ik zeg niet dat het zo is. En ik vind het VLAK

  8. #88
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.921

    Standaard

    Zo te zien word het tijd voor een apart 'lekkere celliste' topic. Er is al anderhalve pagina geen vocalist meer voorbijgekomen.
    "Meten is weten, gissen is missen"

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top