Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 32
  1. #1

    Standaard Edwards Goldtop Les Paul (Gibson Logo) Verloren/Gestolen


    Ik ben in de nacht van 21-10-2013 op 22-10-2013 de bovenstaande gitaar verloren. Ik had de gitaar perongeluk vanaf ongeveer half 1 ’s nachts buiten laten staan. Ik had mijn gitaar even neergezet, waarna ik mijn fiets binnen had gezet. De gitaar stond dus als het goed is voor mijn deur (Montgomerylaan 26, Delft). Ik was zo moe dat mijn gitaar was vergeten en ik gelijk naar boven ben gelopen en was gaan slapen. Om ongeveer half 4 ’s nachts werd ik wakker omdat ik besefte dat ik mijn gitaar buiten had laten staan. Toen ik naar buiten liep, stond de gitaar er niet meer. Ik hoop dat iemand de gitaar misschien heeft gevonden of gezien. Zo ja zou je contact met me op willen nemen. Degene die de gitaar terugbrengt krijgt hier uiteraard een beloning voor.

    Adres:
    Montgomerylaan 26
    2625PN Delft

    Telefoonnummer:
    0614818380

    Link Filmpje gitaarsolo met deze gitaar:

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2004
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    1.380

    Standaard

    dit is gewoon niet te geloven......

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.063

    Standaard

    waarom niet? nooit verstrooid/doodmoe geweest? ECHT moe? dat is erger dan dronken.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2004
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door da Liks Bekijk bericht
    waarom niet? nooit verstrooid/doodmoe geweest? ECHT moe? dat is erger dan dronken.
    Waarom niet?....daarom niet man. Als je je talent/hobby ( noem het zoals je het wil noemen) serieus neemt, dan laat je axe nooit in de steek. Kom op zeg, fiets binnen zetten en gitaar niet...

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Elders
    Berichten
    11.283

    Standaard

    Tsja, en zo'n opmerking vind ik dan weer "niet te geloven".
    Turn it up • Bring the noise

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2004
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    1.380

    Standaard

    suit yourself, het is idd erg maar nog steeds niet te geloven.....

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2007
    Locatie
    Gat in de grond
    Berichten
    3.434

    Standaard

    Even dimmen Aca, het is voor Joris al erg genoeg dat zijn gitaar weg is. Misschien niet handig gedaan inderdaad, maar wie zegt dat het mij nooit zal overkomen? Of jou?
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.445

    Standaard

    Ach wat is dom. heb mijn versterker ook eens een nachtje op de stoep laten staan. Ongeveer dezelfde zetting. gelukkig is het droog gebleven die nacht.

    Ontzettend vervelend en ik hoop dat hij weer terecht komt, het ding klinkt erg lekker evenals je spel.

  9. #9

    Standaard

    Doodzonde en wat een pech.
    Heb zelf ooit dezelfde fout gemaakt maar dat liep gelukkig met een sisser af.
    Na het repeteren in jongerensoos obsessie in Naarden/Bussum liepen we met de band naar buiten.
    Bij mn auto aangekomen bleven we nog even nakletsen, de AC-30 zette ik al pratend in de kofferbak.
    Nog even kletsen en ik reed vrolijk naar huis.
    Op een gegeven moment (denk ca 20 min) reed ik mijn toenmalige hometown Hilversum binnen en moest remmen voor een stoplicht.
    Zoals altijd ging mijn rechterarm uit automatisme naar achteren om de koffer met mijn 70ies custom lp tegen te houden.
    Dat ding stond altijd tussen de achterbank en voorstoelen in..........
    Stond dus.
    Kan me niet herinneren dat ik ooit zo ben geschrokken.
    Vol gas terug naar Bussum, daar stond (midden op straat!!) heel parmantig mijn gitaartje op me te wachten.
    Echt heel bizar.
    Dit liep dus goed af maar ik kan dus echt alle begrip opbrengen voor de ellende van de TS.

    Overigens heb ik later die custom voor 1.000 gulden verkocht in tijden van geldnood.
    Jazeker als we toen wisten wat we nu weten over oude gitaren.
    Toendertijd was het gewoon een ouwe Gibson

    Groeten
    Dunhill

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2004
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Ok Ace, heeft niks met dimmen te maken ( behalve schakelaars) en het heeft helemaal niks met dom te maken. Ik kan me indenken dat je een pedaaltje, snoertje ( iets kleins) gewoon vergeet, maar gitaar man.... Het is gewoon not done.
    Just for the record - of het mij overkomt....? Laat me zo zeggen: bijna iedere weekend op de planken, bijna iedere weekend kleine 400 km rijden voor een gig, nooit gebeurd. Eerste ding wat je doet voordat je van locatie vertrekt is dubbelcheck,als je thuis komt is gitaren, versterker, effecten, koffer met snoeren naar binnen brengen.
    Het maakt geen fuck uit of je in een nette of minder nette buurt woont, of je om de hoek of 300 km verderop gespeeld hebt. Spullen in de auto achterlaten is het vragen om problemen al , laat maar staan buiten.
    Heeft alleen met een ding te maken- zelfdiscipline. Maar dan ben ik zeker een zeikerd en helaas maakt het situatie van Joris niet beter op. Ik vind het alleen erg klote omdat ik weet hoe hij zich door hele situatie voelt, maar ik kan het gewoon niet snappen ( net zoals de topic dat iemand gitaar in de trein vergeet bijv.) Daar heb je toch een band mee zeg, en daarmee bedoel ik niet alleen een gitaarband......

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top