Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11

    Standaard

    Nou nou er wordt wel heel erg veel gedaan met de vragen/tips.

    Nou nog een gratis tip dan maar, zou het niet wat zijn om het besluit van de mods/gitaarnet in het topic te posten.
    Dan kan iedereen tenminste zin of het (geen) zin heeft om hier vragen te stellen of tips te geven.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tunes Bekijk bericht
    Nou nou er wordt wel heel erg veel gedaan met de vragen/tips.

    Nou nog een gratis tip dan maar, zou het niet wat zijn om het besluit van de mods/gitaarnet in het topic te posten.
    Dan kan iedereen tenminste zin of het (geen) zin heeft om hier vragen te stellen of tips te geven.
    En waarom dit ineens?

  3. #13
    Moderator
    Geregistreerd
    30 juli 2010
    Locatie
    Rotterdam-Zuid
    Berichten
    10.444

    Standaard

    Het klinkt net alsof de mods regelmatig vergaderen en dan een lijst met beslissingen nemen. Is niet zo, als er wat is, dan melden we dat echt wel, direct aan de vraagsteller of in het betreffende topic.
    Veranderingen aan Gitaarnet hebben de mods niks mee te maken, dat doet de beheerder, Gitaarnet dus. Daar hebben we ook maar heel weinig contact mee, maar alle ideeën worden doorgegeven. Maar als er wat verandert, laten we dat zeker weten.
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.


    Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    En waarom dit ineens?

    Stel dit topic was een dag oud, tja dan was het een beetje stom om te posten wat ik post, dus.

    Dat snap ik
    Bert, maar ik las de reacties hier een beetje door, die oud waren, en eigenlijk kwam er nooit iets achteraan (ter afsluiting).

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2004
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    817

    Standaard

    Super idee, maar er is al een topic over dacht ik?

    Het is wel vrij omslachtig via het forum, er zou een website moeten zijn waar je foto's ziet en gewoon een melding bijzet met een ruilvoorstel..
    Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
    Fender Blackface family

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top