Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 26
  1. #1

    Standaard beste oplossing versterker repetitiekot

    Dag iedereen,

    Ik beschik over een kleine 15w fender versterker die ik ooit gekocht heb als oefenversterker. http://www.stagebeat.com/Fender-Fron...541-901-100469

    ik ben spijtig genoeg niet in het bezit van een versterker met een groter vermogen en ben een tijdje geleden in een groep beginnen spelen.

    Nu huren we een repetitiekot waar grote marshal cabs staan, zonder heads. Maar ik kan mijn kleine fender versterker niet als head gebruiken (denk ik) omdat er geen output is, enkel voor een hoofdtelefoon.

    Wat is nu de goedkoopste oplossing om via de marshal cab te spelen? Ben al opzoek geweest naar goedkope heads en kwam dit tegen, kan ik dit gebruiken als head voor de marshal? en is dit een combo? kan ik hier ook mee spelen zonder cab?

    http://www.bax-shop.nl/gitaarverster...t-details.html

    bedankt

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ydroj Bekijk bericht
    Wat is nu de goedkoopste oplossing om via de marshal cab te spelen?
    Kabel naar je speaker doorknippen en een jack aan solderen.

  3. #3

    Standaard

    Of kijken naar de Orange Micro Terror, hoor er alleen maar goede verhalen over. Scheelt je ook een hoop sjouwen, en is iets goedkoper dan die Behringer. Ben zelf ook nog altijd erg benieuwd hoe die klinkt.

  4. #4

    Standaard

    en kan die orange een grote cab aan?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jim__ Bekijk bericht
    Of kijken naar de Orange Micro Terror, hoor er alleen maar goede verhalen over. Scheelt je ook een hoop sjouwen, en is iets goedkoper dan die Behringer. Ben zelf ook nog altijd erg benieuwd hoe die klinkt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ydroj Bekijk bericht
    en kan die orange een grote cab aan?
    De Tiny Terror iig niet ... of niet voor "rock dingen". Die gaan dan echt heel erg vies over hun nek.

  6. #6

    Standaard

    en die behringer die ik toonde, kan je daar ook gewoon mee spelen? zonder cab?

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ydroj Bekijk bericht
    en die behringer die ik toonde, kan je daar ook gewoon mee spelen? zonder cab?
    Zonder cab komt er geen geluid uit. Sowieso twijfel ik over de kwaliteit/sound van die Behringer. Als je blij bent met jouw Fendertje, dan zou ik er een speaker jack in (laten) zetten.

  8. #8

    Standaard

    en uit die orange ook niet? die is echt bedoeld als head dan?

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ydroj Bekijk bericht
    en uit die orange ook niet? die is echt bedoeld als head dan?
    Die Orange Tiny en Micro Terrors zijn ook gewoon heads, daar zul je een cabinet bij moeten kopen om thuis ook te kunnen spelen. Of je soldeert een jack aan jouw speaker, dan kun je je Fender speaker aan een head koppelen

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Kabel naar je speaker doorknippen en een jack aan solderen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Zonder cab komt er geen geluid uit. Sowieso twijfel ik over de kwaliteit/sound van die Behringer. Als je blij bent met jouw Fendertje, dan zou ik er een speaker jack in (laten) zetten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Die Orange Tiny en Micro Terrors zijn ook gewoon heads, daar zul je een cabinet bij moeten kopen om thuis ook te kunnen spelen. Of je soldeert een jack aan jouw speaker, dan kun je je Fender speaker aan een head koppelen
    Of toch een andere head? Wat is nou je punt?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top