Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 36
  1. #11

    Standaard

    Een beetje metalic groene, met een set neck ?
    Dikke kans dat die ooit van mij is geweest, heel fijn ding voor het geld.
    Wat een dom volk hier !!!!!!!!!!!!!!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.357

    Standaard

    Ik begin een schurfthekel te krijgen aan die Used Products, hier hebben ze ook met regelmaat gitaren hangen voor een prijs die je er nieuw nog niet voor zou geven. Vraag mezelf af hoe lang het duurt voor ze Chinese Gibsons over de toonbank beginnen te schuiven.

    Kwaliteit van de gitaar buiten beschouwing gelaten, ze vragen gewoon idiote prijzen die compleet uit de lucht gegrepen lijken te zijn.

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander-H Bekijk bericht
    Edit; ha, daar heb je nog iemand die fan is van de Bambu gitaar Hallo BamBuFan
    Hallo Sander,
    Ik ben inmiddels niet alleen meer fan van het merk Bambu (heb er twee) maar van de fabriek waar ze gemaakt werden: Chushin Gakki. Dus heb ik ook een aantal El Maya's en Freshers in de familie. Als je ook van dit moois hebt liggen:

    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2013
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Ik begin een schurfthekel te krijgen aan die Used Products, hier hebben ze ook met regelmaat gitaren hangen voor een prijs die je er nieuw nog niet voor zou geven. Vraag mezelf af hoe lang het duurt voor ze Chinese Gibsons over de toonbank beginnen te schuiven.

    Kwaliteit van de gitaar buiten beschouwing gelaten, ze vragen gewoon idiote prijzen die compleet uit de lucht gegrepen lijken te zijn.
    Ze hebben daar anders ook nog heel mooie (gebruikte) C-Giant gitaren voor maar 80 tot 90 euro per stuk Zonder versterker uiteraard, die kun je er voor 40 euro bij kopen.

    Als je iets leuks ziet in zo'n winkel gewoon 1 bod doen van wat je er voor wilt betalen, take it or leave it. Zoals ik al zei hebben die mannen die dingen vaak voor erg weinig ingekocht dus er kan wel een hoop af. Waar ik me wel zwaar aan irriteer is dat ze dus op internet andere prijzen hanteren dan in de winkel, dan heb ik toch het gevoel dat ze je proberen op te lichten.

    Ow, en voor BamBuFan1:

    (Zie ook pagina 1063 van het Post je collectie topic)

    Ik heb geen El Maya, maar wel zijn goedkopere broertje. Wel ge-upgrade in de jaren 70 met Schaller tuners en DiMarzio pickups dus hij klinkt en speelt super.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2002
    Locatie
    friesland
    Berichten
    1.733

    Standaard

    Een beetje metalic groene, met een set neck ?
    Yep. Van de zomer uit midden-Limburg gehaald met zo'n goedkoop treinkaartje.


  6. #16

    Standaard

    Nee dat was de mijne niet, had geen chrome kappen en was meer grijs/groen.
    Maar even goed een prima gitaar.
    Wat een dom volk hier !!!!!!!!!!!!!!

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander-H Bekijk bericht
    Ow, en voor BamBuFan1:

    (Zie ook pagina 1063 van het Post je collectie topic)

    Ik heb geen El Maya, maar wel zijn goedkopere broertje. Wel ge-upgrade in de jaren 70 met Schaller tuners en DiMarzio pickups dus hij klinkt en speelt super.
    Wat een schatjes...

    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2004
    Locatie
    Deventhur
    Berichten
    1.899

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Ik begin een schurfthekel te krijgen aan die Used Products, hier hebben ze ook met regelmaat gitaren hangen voor een prijs die je er nieuw nog niet voor zou geven. Vraag mezelf af hoe lang het duurt voor ze Chinese Gibsons over de toonbank beginnen te schuiven.

    Kwaliteit van de gitaar buiten beschouwing gelaten, ze vragen gewoon idiote prijzen die compleet uit de lucht gegrepen lijken te zijn.
    Tsja, dat is hun businessmodel: zowel verdienen aan de lening, als aan de verkoop. En hoe slechter het gaat met de economie, hoe sterker hun positie. Ik denk dat ze zich ook niet op "ons gitaarnetters" richten, maar op de gemiddelde leek, die denkt dat ze koopjes aanbieden.
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2002
    Locatie
    friesland
    Berichten
    1.733

    Standaard

    OK over het algemeen is UP te duur maar ook zij weten niet alles

    Recent nog: Trace Elliot Acoustic 50 W amp voor 50 euri

    Langer geleden en andere hobby: vintage Sony 2250 DD draaitafel voor 15

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2013
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    423

    Standaard

    Kom net terug van de UP winkel en ik zag dat de gitaar er nog hangt, de topicstarter heeft zijn GAS dus in bedwang gehouden
    Hij is nu wel correct geprijsd (380) met het juiste bouwjaar trouwens, datdanweerwel.

    Heb hem nog eens bekeken en op zich een prima gitaartje, wel wat fretwear maar niet storend.
    Ik ben (omdat ik er toch was) naar buiten gewandeld met een '95 Squier CN serie (Made in Korea) strat met wat aandachtspuntjes
    GAS strikes again.
    Ik heb er ongeveer de helft van de stickerprijs voor betaald dus van die Westone is ook nog wel een hoop af te lullen. Ik denk dat ze die voor rond de 100 euro ingekocht hebben dus die mag er denk ik wel voor 200 uit. (Misschien nog minder met een zielig verhaaltje dat hij voor je zieke neefje is die voor hij bezwijkt aan zijn tropische ziekte nog gitaar wil leren spelen op een Westone.)
    En als hij er over een paar weken nog hangt en ik ben weer in de buurt dan kan het goed dat hij met mij mee naar huis gaat. (Voor mijn zieke neefje uiteraard )

    De Squier in al zijn paars/bruine/stoffige glorie..... tijd voor wat liefde, nieuwe snaartjes en een poetsdoek.


    Slechte foto vanwege het licht maar hij heeft best een mooi kleurtje onder het stof.

    Edit:
    Na wat poetswerk, nieuwe snaren en wat lemon-oil ziet hij er een stuk beter uit
    Zo zie je dat je voor een paar tientjes best wat leuks kan scoren bij een pandjeshuis.


    Laatst gewijzigd door Sander-H; 23 oktober 2013 om 17:07

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top