Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 36 van 36
  1. #31

    Standaard

    Effe een vraag over de toon knoppen deze hebben een tussen stand in het midden staat een 0 linksom een B rechtsom een T waarom en waar is dit voor?

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.917

    Standaard

    PEQ tone controls, dat zat op meerdere modellen.

    Hier staat in het eerste stukje punt 4 uitgelegd wat het doet. Hier staat een schema.

    Verder moet je maar hopen dat de speciale potmeters nooit vervangen hoeven te worden.

    the pots are, one half 500k log, the other half zero resistance over the first half of its travel, 500k linear over the second half, so a dual 500k pot wont work...
    Laatst gewijzigd door Plant; 8 juni 2014 om 17:52
    "Meten is weten, gissen is missen"

  3. #33

    Standaard

    Dag Wietze,

    Aparte kleur zit een beetje in de belichting van de vorige foto. De kleur is parel wit. bij deze nog een fotoo van de gitaar en koffer
    Laatst gewijzigd door bertje1; 9 juni 2014 om 09:45

  4. #34

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2002
    Locatie
    friesland
    Berichten
    1.733

    Standaard

    Met de originele Westone koffer nog wel, alsof het niks kost

    PEQ tone control idd, klikstandje in het midden, tegen de klok in hoogaf filter, met de klok mee serie/parallel schakeling. Krijg je een dunner geluidje zonder brom.

    Ik heb ook zo'n parelwitte maar die is actief, helemaal een veelzijdig apparaat met SC en fase schakelaars. En een metallic groene die is passief zoals deze.

    Er stond onlangs een Prestige op de sites, helaas LH anders had ik hem gelijk gekocht. Verder zou ik nog wel eens een Session (ES175 kopie) willen hebben. Ik heb 1X een Thunder III langs zien komen op MP, helaas geen geld op dat moment

  6. #36

    Standaard

    Vanavond uurtje of wat gespeeld op de western echt een geweldige gitaar de Japs waren inderdaad in die tijd volgens mij de concurentie ver voorbij

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top