Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 t/m 66 van 66
  1. #61
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Ritchie Blackmore heeft enkele signaturemodellen, maar de Strat waar hij het meest op speelt en zoals ie er al bijna 20 jaar uitziet (zonder die Roland synth) is de vergeelde '78 strat met witte Lace Sensors erin.
    De mexicaanse sigstrat van hem is gebaseerd op zijn '72 model zoals ie er begin jaren tachtig uitzag, met nog een vrijwel witte Olympic White body.
    Mex sig:


    Maar deze vind ik dus veel mooier. Zijn no. 1 Strat:


    Dus zelf maar wat in elkaar geschroefd, gesoldeerd en geverfd (en gevijld):
    Mijn no 1 Strat:


    Overigens zijn in de Japanse hoek van Edwards, Burny, ESP etc. ook een hoop mooie signature gitaren te vinden, o.a. die van Prince en de strat van John frusciante etc.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  2. #62
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2004
    Locatie
    Deventhur
    Berichten
    1.899

    Standaard

    Weet niet zeker of er wellicht al 1 wel een signature is geworden, maar ik zou wel graag de volgende signatures willen zien:
    Randy Rhoads: witte Lp en Dot V
    Phil Lynott: Ibanez Blazer met maple hals
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

  3. #63
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Als er nou iemand goed vertegenwoordigd is wat betreft signatures, dan is het Randy Roads wel. Er is zowel een Les Paul als wel een V van de man geweest en hij heeft ook nog 's een signature bij Jackson, ook een V-achtig model. En als het nog niet goed genoeg was, heeft ie ook nog 's een complete stack van Marshall als signature model.

  4. #64
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2007
    Berichten
    1.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ligt het aan mij of is popa afgevallen?
    Heb hem in 2007 gezien en toen barstte hij echt uit z'n voegen zo dik!
    En die strat ... Een gemodificeerd 70s stratje met een hummie in single coil formaat.... Ik weet niet of daar echt mensen voor warmlopen. Ik vind 70s strats echt onbespeelbaar maar de tone die popa eruithaalt is werelds !
    Moah, Ted jojo't een beetje met z'n gewicht Twee jaar terug was ie wel erg collosaal geworden en had hij moeite met lopen en de gigs werden bijne geheel zittend gespeeld. Inmiddels heeft hij ook wat gewrichtsproblemen enzovoort gehad, dus hij moest ff gas terugnemen met het gewicht. Nu schijnt ie wel weer wat lekkerder te gaan, hond erbij, en zelfs een nieuwe vriendin dacht ik.

  5. #65

    Standaard

    Samen met Ian Siegal hoort Popa Chubby tot mijn favorieten in de huidige bluesscene. Juist omdat ze redelijk gevarieerd spelen qua stijlen. Zag Popa Chubby in Raalte afgelopen jaar. Eerder op de dag liep hij zowaar een rondje over het festival terrein. Nou ja, lopen... ik moest onmiddelijk denken aan het gewaggel van de Penguin uit de Batman film. Radio interview kwam hij niet zelf doen, dat mocht zijn bassist doen. Maar goed, hij heeft een aantal waanzinnig gave nummers opgenomen. Vaak ook erg leuke covers.

  6. #66
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2002
    Locatie
    friesland
    Berichten
    1.733

    Standaard

    Ik heb lang geleden eens een optreden van Popa gezien in Hengelo(O). Hij speelde 2 sets van anderhalf uur, hij wist niet van ophouden. In de pauze werd een hamburger van een halve meter hoog naar de kleedkamer gebracht. Tussendoortje voor Popa

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top