Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 43
  1. #11

    Standaard

    ik zou gewoon een ander kopen
    een gitaar moet het gelijk doen ander komt het nooit meer goed
    kom op een gitaar waar je pijn van in je vingers krijgt..............pffffffff..............weg er mee

  2. #12

    Standaard

    ik ga er nieuwe snaren opzetten als hij het nog steeds pijn doet ga ik hem wegbrengen

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    ik heb zelf wel eens last van een lichte nickel allergie, niet altijd maar soms zit er een setje snaren bij waar ik echt last van mijn vingertoppen krijg (gelukkig maar zelden maar als het gebeurt irriteert het enorm)
    life sucks and then you die

  4. #14

    Standaard

    als ik de specs zie van de esp ec-1000 en me vintage v100bb met hals is het allebei rosewood

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Elders
    Berichten
    11.283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borus55 Bekijk bericht
    ik zal eens een slinky 010-046 proberen
    Ik zou er eerst gewoon dezelfde snaren op zetten als op je Vintage, daar ben je tenslotte aan gewend. Kun je daarna kijken of je nog steeds een probleem hebt.

    Waar heb je de gitaar gekocht?
    Turn it up • Bring the noise

  6. #16

    Standaard

    nee ik weet niet meer welke ik gebruikt heb. ik ga 2 slinkies ofzo eropzetten op me oude vintage en op de esp ltd en dan de verschil voelen als hij nog steeds zeer doet dan ga ik hem wegbrengen dan koop ik een andere of ik ga naar musicstore om te testen geen blinde koop meer

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borus55 Bekijk bericht
    als ik de specs zie van de esp ec-1000 en me vintage v100bb met hals is het allebei rosewood
    Ohja verschilletje tussen de VB (ebony) en de BLK (rosewood), maar goed dat heeft niet iets met je probleem te maken ofzo
    en zoals je zegt zelfde als je andere gitaar.
    Ibanez Jem 7VWH (signed by Steve ) | Gibson Custom Slash Les Paul | Fender 60th commemorative Strat | ESP LTD EC1000VB | Marshall 6101 30th anniversary combo + 6912 cab | JCM1 Offset | JMP1h | JCM1h | DSL1h | white JVM1h | Full Pedaltrain2 | Yamaha FG-430A acoustic

  8. #18

    Standaard

    ik had hem weg bij rockpalace de gitaar het duurde een week dat ze het opstuurde

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2009
    Locatie
    In 't zuiden
    Berichten
    1.592

    Standaard

    Dan toch een beetje eigeschuld dat je hem niet eerst uitprobeerde!

  10. #20

    Standaard

    apart een uur rijden om een gitaar uit te proberen heb ik absoluut geen zin in.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top