Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 februari 2004
    Locatie
    België
    Berichten
    963

    Standaard Iemand ervaring met Jackson Amps?

    Ik ben vorige week in Boekel geweest, voor een tele, maar heb dan ook even op de Jackson versterkers gespeeld en was heel erg onder de indruk, vooral van de Newcastle 30.


    Heeft er iemand hier al een Jackson versterker?
    Laatst gewijzigd door Angel; 29 september 2013 om 10:41
    Waarom is MIDI zo lastig?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Ik heb ze ook getest bij Guitar King in Boekel, ik vond ze voornamelijk ontzettend schel.
    Die Newcastles zijn van wat ik getest heb wel het lekkerste van het stel, de Brighton was bijvoorbeeld bijna niet te temmen zoveel gain had 'ie, best wel onbruikbaar eigenlijk naar mijn mening.
    Daarbij hebben de amps omdat ze zo schel zijn en zo hard gaan bijna geen dynamiek, ook al sla je nog zo zacht aan het geluid knalt al direct uit de speakers, sla je stevig aan dan doet het gewoon pijn aan je oren.
    Maar goed, dit is slechts mijn mening natuurlijk.

  3. #3

    Standaard

    Ik kwam eigenlijk een dr. Z testen maar de Jacksons werden me in Boekel direct onder de neus geschoven. Volgens de verkoper de holy grail..... Het uiterlijk en met name de afmetingen leken mij erg aantrekkelijk dus maakte het me toch wel nieuwsgierig. Helaas was de test eigenlijk best wel teleurstellend, niet erg dynamisch (eigenlijk gewoon niet dynamisch) en erg irritant in het hoog. En dat terwijl ik eigenlijk best houd van veel hoog in het geluid omdat dat lekker door de mix komt. Op de een andere manier ervaar ik dat bij de ene amp als plezierig en bij een ander juist niet. Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak maar ik kon er niks mee.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top