Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 33 van 33

Discussie: Chinese meuk???

  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Over die Bax spullen, hierbij wordt waarschijnlijk verwezen naar het "Fazley" huismerk. Da's inderdaad chinees en de kwaliteitscontrole daar lijkt toch wel onbestaande te zijn : scheefstaande topkammen, bindingen die meer op uitgesmeerde tandpasta lijken (mandoline), fretuiteinden die je vingers afsnijden, rare stand van knoppen die de bediening onmogelijk maken (sg kopie), elektronica die wel heel fragiel lijkt (telecaster die niet kon schakelen tussen elementen),... Ik heb dat allemaal in de winkel in Antwerpen zien staan. Toch wel een beetje een drama dus. Misschien zitten er wel redelijke exemplaren tussen hoor maar ik zou het merk nooit aanraden aan beginners omdat het blijkbaar ook echt mis kan gaan en ook bij Bax zelf daar niet op gecontroleerd wordt.

    Daarentegen heb ik ern Alvarez gitaar uit China en die is echt wel goed.

  2. #32

    Standaard

    Yep. En dus zit je weer in m'n laatste zin voordat Da Vinci z'n azijn effe kwijt moest. Als je in de wat hogere prijsklasses gaat zitten ie er een hoop leuks te vinden. Vermijd alléén die onderste segmenten. Want.... meuk.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.198

    Standaard

    Oh geen azijn hier hoor. Vroeg me alleen af of ik te dom was om de grap te snappen of dat jij te dom was om China te schrijven.

    Dan is het voor mijn zelfbeeld prettig om te weten dat die schrijfwijze niet bedoeld was om ons te laten lachen


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top