Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 februari 2005
    Locatie
    the hague!
    Berichten
    551

    Standaard geluid amplitube ipad slecht

    hallo allemaal,

    ik heb amplitube op mn ipad staan, maar als ik wil meespelen met een song, gaat het geluid van die song ook door de versterker. dit klinkt niet echt lekker. iemand enig idee wat ik verkeerd doe?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Hoe heb je e.e.a. aangesloten? Iets meer uitleg over je setup is wel handig om het probleem te vinden.

    En is amplitube juist niet bedoeld om ZONDER versterker te spelen (of bedoel je dat het geluid ook door de modeling heen gaat?)

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 februari 2005
    Locatie
    the hague!
    Berichten
    551

    Standaard

    je hebt gelijk; setup is simpel, gitaar gaat in de Irig van ik multimedia, van daaruit geluid terug door koptelefoon.
    ik bedoel inderdaad dat het geluid van de song (backing track) ook door de modeling gaat. bij een overdrive-geluid gaat de song/backing track dus ook " overdrijven".. bij het aanzetten van een delay, krijg ik delay op mn backingtrack...

    ik heb hetzelfde gisteren geprobeerd met de app " jamup xt" en daar werkt het naar behoren (geluid backing track blijft gewoon clean), dus het ligt blijkbaar niet aan de Irig, het ligt aan de app, de instellingen denk ik dan?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top