Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1

    Standaard Axe FX II Scam op marktplaats ?

    http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr


    tijdje geleden gemaild, geeft geen antwoord op de vraag van waar het toestel komt. bij G66 zou je nog garantie hebben maar hij ontwijkt de vraag. ook 'eventueel meerdere beschikbaar' klinkt wat verdacht.


    Is deze man een bekende fraudeur of niet ?
    te koop !
    niets.

  2. #2

    Standaard

    Een fraudeur zou geen 7,5 jaar ''actief'' zijn op MP lijkt mij.
    Te koop: Carl Martin heavy drive, 4 x Celestion G12T-75 (16ohm)

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StevenStrat Bekijk bericht
    http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr


    tijdje geleden gemaild, geeft geen antwoord op de vraag van waar het toestel komt. bij G66 zou je nog garantie hebben maar hij ontwijkt de vraag. ook 'eventueel meerdere beschikbaar' klinkt wat verdacht.


    Is deze man een bekende fraudeur of niet ?
    Wie weet "weet" hij een eigen grijs importkanaal die hem bij doorverkoop een leuke marge oplevert en gaat hij dat niet aan de grote klok hangen. Zou ook verklaren waarom het stil blijft over garantiebepalingen.

    Zo verkocht Stassen HiFi uit Venlo apparatuur (o.a. Denon) afkomstig uit eigen grijze importkanalen in Duitsland.
    Nederlandse importeur gaf vervolgens geen garantie als die dingen met een defect bij hem werden aangeboden ter reparatie.
    Laatst gewijzigd door MarkS; 25 september 2013 om 16:26

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Staat een mobiel nummertje bij, ff bellen toch...., weet je meteen hoe of wat..

  5. #5

    Standaard

    Hij is ook op Facebook actief in de 'Muzikanten-marktplaats'. Daar poste hij laatste één van zijn andere advertenties..

    Zou wel een zeer domme fraudeur zijn...

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Ik vind het ook een vaag verhaal. Maar hoeft niet perse een fraudeur te zijn. Volgens mij is er ook geen wachtlijst meer, dus een handeltje erin beginnen is volgens mij ook niet echt lucratief. Voor die 324 euro meer zou ik hem trouwens gewoon bij G66 bestellen, dan weet je zeker wat je hebt en krijg je er ook nog eens goede service bij.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top