Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 25

Discussie: Nog maar een

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Jammer van die eerste plank. Die nerf vond ik een stuk mooier. Mooi model, nette bouw ook. Ik ga hem volgen!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 februari 2005
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    4.901

    Standaard

    Vette shit! Vind het een heel mooi ontwerp, zowel de body als de kop. Had alleen graag een angled headstock (wat is hier de juiste Nederlandse vertaling voor?) gezien, maar das mierenneuken.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2004
    Locatie
    Deventhur
    Berichten
    1.899

    Standaard

    Mooi fotoverslag. Leuke bodyvorm, beetje mosrite, maar dan op de kop. Ben benieuwd naar het totaalplaatje straks. Zo te zien wordt het een hardtail? Hoe lang ben je er al mee bezig, de foto's wekken de indruk dat je de gang er goed in hebt, alhoewel er natuurlijk veel meer werk in zit als de foto's doen vermoeden. Qua gereedschap heb je de zaken goed voor mekaar, dus dat zal prettig werken zijn. Inderdaad jammer dat die freesmal verschoof. Ach ja, shit happens toch. Ga je het nog fixxen? Dat kan toch goed? Op die plek komt de humbuckerrand er nog overheen en als je de toets iets laat overhangen, is bijna niks meer zichtbaar. Veel succes met het lakproces.
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 september 2004
    Locatie
    Uithoorn
    Berichten
    774

    Standaard

    Ik heb niet bijgehouden hoeveel uur ik er mee bezig ben geweest de afgelopen weken.
    Een uurtje hier, een uurtje daar, in het weekend wat uurtjes achter elkaar (hoe poëtisch).
    Die freeshap is te groot om met een humbuckerring of overhangende toets (heeft deze trouwens ook) weg te werken. Misschien iets met een slagplaat, maar ik hou niet zo van slagplaten.
    Ik zie het wel.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    poeh, ziet er mooi uit! hoop dat ik ook zo strak kan werken de vorm staat me heel, heel erg aan overigens.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 september 2004
    Locatie
    Uithoorn
    Berichten
    774

    Standaard

    Dank je. De body vorm is afgeleid van de body die ik voor mijn laatste 2 bassen (die ik bij Mark Bailey in Schotland heb gemaakt) heb ontworpen.




  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 september 2004
    Locatie
    Uithoorn
    Berichten
    774

    Standaard

    Vandaag gepoetst en geschroefd en gekeken hoe het er uiteindelijk uit gaat komen te zien.










  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2004
    Locatie
    Braboland
    Berichten
    4.011

    Standaard

    Kekke vorm! Ik zeg de volgende met een carve!
    Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
    Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 september 2004
    Locatie
    Uithoorn
    Berichten
    774

    Standaard

    Nou, dat is voor mij nog even een brug te ver. Moet nog heel veel leren m.b.t. gitaarbouw.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2007
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    2.331

    Standaard

    ik heb hier blijbaar overheen gekeken maar dat gaat lekker met de bouw :-)
    Een carve is niet zo enorm moeilijk hoor, in een paar uur kun je zoiets wel een heel eind voor elkaar hebben.
    mmm, misschien leuk voor een keer op de dgbm beurs om eens realtime te demonstreren met wat gutsen en beitels (want ik denk niet dat er tijdens een demo machines aangezet mogen worden). Ik heb zo'n guts in de vorm van een soort lepeltje : geweldig! Wat een fantastisch ding, zo'n PRS carve op de hoorns gaat daar heel makkelijk mee.
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top