Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: Ibanez 2618

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    7.411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Nah, kijk, zat ik toch niet heel verkeerd met die prijs van max. 800 euro. Laatst had ik op marktplaats ook een Tokai les paul old-reborn zien staan voor 1800 euro, hele mooie lespaul maar het grappige was dat de verkoper de prijs helemaal liet zakken naar 1150 euro.
    Het is echt gekte met die Japanse gitaren. Voor 1150 euro koop je een nieuwe Tokai loverock ls-75, die minstens zo goed is.
    Of de LS 75 evengoed is als de Reborns is wel een discussie hoor, daar is menigeen het niet met je over eens.
    Tja de vreemde Ibby's komen nu in, hoe extravaganter hoe beter en Ibanez heeft wel een paar vreemde volgens gemaakt in de loop der jaren.

    Vreemd, gisteren een 1979er Iceman binnengekregen en de vechtpartij tussen meerdere gitaristen om dat ding te kunnen kopen is al begonnen, terwijl ik dat ding niet eens wil verkopen

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.809

    Standaard

    Er zit heel veel verschil in kwaliteit bij de oude (en nieuwe) Japanners, ze maakten van alles, van budgetmodelletjes tot dure custom builds. Het is dus zaak te achterhalen om welk model het gaat. Ik heb een Tokai LS80 uit 1980 en heb enige tijd geleden een paar nieuwe Tokai LS150s getest maar die zijn toch echt een paar maatjes minder.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    7.411

    Standaard

    Maar is het ook niet zo dat een LS 80 uit 1980 na de omnummeringen van de afgelopen jaren gelijk is aan een 150 of hoger?

  4. #14

    Standaard

    Gave gitaren die ouwe Ibbie's. Maar hoe kijken Geert en andere kenners objectief aan tegen de originele 2618 of 2619 en de 'nieuwe' Chinese AR420??

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Maar is het ook niet zo dat een LS 80 uit 1980 na de omnummeringen van de afgelopen jaren gelijk is aan een 150 of hoger?
    Klopt! De oudere (modellen vanaf 80) hebben wel een streepje voor: ze waren tot 1982 handgemaakt en deze hebben echt goed hout. De standaard pickups zijn niet geweldig, maar steek er een leuk setje in en she sings.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    De deal is afgeblazen , wel jammer leek mij een leuke gitaar.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top