Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Standaard GESTOLEN: Fender Jazz Bass S-1 USA & SansAmp Programmable Bass Driver DI

    Nooit gedacht dat het mij zou overkomen, maar afgelopen nacht is mijn basgitaar + SansAmp gestolen. Deze stond een tijdje in Utrecht in een afgesloten kelder van onze zanger. Blijkbaar is er ingebroken, en zijn er twee gitaren meegenomen, waaronder mijn basgitaar. Mocht je in de komende tijd een Fender Jazz Bass S-1 USA en (in combinatie met) een SansAmp Programmable Bass Driver DI op marktplaats of iets tegenkomen, laat het me weten (liefst via Facebook).

    https://www.facebook.com/joel.amahorseija

    Daarnaast duik ik dit weekend in de verzekeringen, aangezien het in principe de inboedel van onze zanger betreft.





    Kenmerken:
    Zowel de bas als de sansamp al een tijdje niet schoongemaakt.
    Lichte gebruiksschade, deukjes aan de achterkant, deel van de verf op de onder/achterkant is weg.
    Gitaarbandbevestiging bij de nek is vastgelijmd (was ooit gebroken)
    De topkam zit los (ivm tour nog niet de kans gehad deze opnieuw vast te zetten, (speelde verder prima )
    Laatst gewijzigd door Joel Amahorseija; 23 augustus 2013 om 15:13

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Altijd kl•te dit soort berichten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joel Amahorseija Bekijk bericht
    ...en zijn er twee gitaren meegenomen, waaronder mijn basgitaar.
    Waarom vermeld je niks over die andere gitaar? Ook al is die misschien niet van jou. Hoeft die niet terug?

    Misschien leid het spoor eerder naar de dader als er ook van die gitaar iets bekend is
    "Meten is weten, gissen is missen"

  3. #3

    Standaard

    Omdat ik niet precies weet om welke gitaar het gaat. Eén van de gitaren van onze gitarist. Ofwel een Gibson SG met kapotte/vervangen stemknoppen of een Ibanez waarvan ik het type niet weet. Hij is vandaag onbereikbaar, vandaar dat ik er niets over vermeld.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top