Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 81 t/m 85 van 85

Discussie: Righty/lefty????

  1. #81
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Heul mooi! Echt weer klasse..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  2. #82
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 september 2004
    Locatie
    Uithoorn
    Berichten
    774

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oigun Bekijk bericht
    9-18-2013 De perfecte dag om deze gitaar af te maken...
    Zo wordt een rouwdag toch nog aardig opgefleurd.

  3. #83
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Mijdrecht (UT)
    Berichten
    1.178

    Standaard

    Ik heb heel veel respect voor iedereen die zijn eigen gitaar kan maken en het zal vast heel mooi en goed gemaakt zijn - maar ik vind dit niet mooi. Het zit hem in de onder-hoorn met die slagplaat daar. Ziet er gewoon raar uit in mijn ogen.
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

  4. #84
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Het wijkt af van de normale stratvorm en daarmee van je verwachtingspatroon. Ik vind de mix tussen links en rechts, en vooral die slagplaat, juist echt briljant gedaan! Layout van de knoppen wel gewoon, maar de body (behalve de armrest, die zit dan wel weer op de "normale" plek), brug-pu en de kop weer andersom. Echt goed! En al helemaal in deze kleurstelling! Classy!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  5. #85
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    3.492

    Standaard

    Thnx mannen!
    Natuurlijk is het een beetje vreemd... net als dat je een linkshandige gitarist op een rechtshandige gitaar ziet spelen. Voor mijzelf had ik deze ook niet gebouwd, maar als je de vraag krijgt om een rechtshandig bespeelbare linkshandige strat te bouwen dan probeer je de logica die op een strat is toegepast ook te gebruiken. Dus geen afwijkende slagplaat maar een die de contouren van de body volgt.
    Grappig is dat in de brug en midden-brug positie de gitaar echt anders klinkt dan een gewone strat, ik heb tegelijkertijd ook nieuwe elementen voor een bestaande ('94) strat gewikkeld met dezelfde specs. De sound is anders maar wel houd het de strat quack maar dan net zonder de "icepick" die een strat kan hebben.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top