Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: bluesje

  1. #11
    Member
    Geregistreerd
    11 april 2013
    Locatie
    Veldhoven
    Berichten
    58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mijn eigen sijl Bekijk bericht
    Iemand nog een menig over mijn solo?
    Je raakt in ieder geval de goeie noten en dat is erg belangrijk. Ik zou zeggen breng ritmisch wat meer variatie (je speelt nu heel erg veel in 8ste en triplets.) en voeg er wat meer dynamiek en spanning aan toe. Hoe doe je dit: Luisteren naar je inspiratiebronnen en dat ook na gaan spelen.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 april 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    135

    Standaard

    Gewoon heel de tijd Stevie Ray Vaughan gaan oefenen, heel simpel (en toch ook heel moeilijk).
    En Blues moet pijn doen hè, in je ziel.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Geweldige YT username

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gijs Heijnen Bekijk bericht
    Je raakt in ieder geval de goeie noten en dat is erg belangrijk. Ik zou zeggen breng ritmisch wat meer variatie (je speelt nu heel erg veel in 8ste en triplets.) en voeg er wat meer dynamiek en spanning aan toe. Hoe doe je dit: Luisteren naar je inspiratiebronnen en dat ook na gaan spelen.
    Okej bedankt, nu weet ik waar ik aan moet gaan werken. Mijn inspiratie bron is Joe Satriani en dat is voor mij een te hoge greep, en ja alles is te leren maar ben nog een beginner, maar als nog Bedankt.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2012
    Locatie
    Aalten (GLD)
    Berichten
    241

    Standaard

    Klinkt goed, maar ik sluit me volledig aan bij Gijs Heijnen. Het is allemaal een beetje te 'steriel'. Wat ik me wel afvraag: hoe kun je nou niet in de gaten hebben dat je wordt opgenomen? :-D
    Groet,

    Jorik.

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jorikm Bekijk bericht
    Klinkt goed, maar ik sluit me volledig aan bij Gijs Heijnen. Het is allemaal een beetje te 'steriel'. Wat ik me wel afvraag: hoe kun je nou niet in de gaten hebben dat je wordt opgenomen? :-D
    bedankt voor uw reactie, al weet ik niet wat met steriel word bedoeld in een gitaar solo, maar zodra ik weet wat dat inhoud ga ik er zeker wat aan doen.
    Dat ik niet in de gaten had dat ik werd opgenomen, kwam omdat mijn leraar met een backing track kwam en mij zijn nieuwe gitaar gaf (fender stratocaster usa) en even op mocht spelen, en ik sta dan ook met me neus naar de speakers en de computer staat dan links achter me, zo doende dat ik dat niet in de gaten had, maar wel leuk me mezelf terug te horen op deze manier wand dit is de eerste keer dat ik ben op genomen, ik speel nu 6jaar en heb nu net 1jaar gitaar les en ben super blij met de reacties die ik hier krijg dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top