Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 18 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 179
  1. #111
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2007
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    2.331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muffstuff Bekijk bericht
    .... die mini pots, zijn best wel schars merk ik ....
    Vaak hebben die complete telecaster control plate sets van die mini pots er op. Misschien is dat iets (de plate heb je dan over voor een ander projectje :-) )

    Ziet er goed uit allemaal, erg knap wat je met de bigsby doet!
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

  2. #112
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Kon niet wachten en heb bij musikding.de besteld, scheelt gewoon de helft! Nu 4 bourns mini pots voor 14 euro, ze hebben meer goedkope electronica voor de gitaar, een aanrader.

    En de bigsby ziet er nu zo uit, moet het zwart nog wel even netjes vlakken. Die rare vlekke op het goud is opgedroogd spuug, probeerde een vlieg weg te blazen en het lak is er een beetj eop gaan reageren ahaha.

  3. #113
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Dat goud ga ik er weer afschuren, te gevoelig voor aanraking, na 3 dagen uitharden krijg ik nog steeds een vingerafdruk er in.

    Ik ga op zoek naar een zaak in amsterdma waar ikd e boel kan laten vergulden ? Hoop dat het niet al te prijzig is.

  4. #114
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    3.862

    Standaard

    Wat had je gedaan? gouden lak gespoten?


    s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

    stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

  5. #115
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stijnkenens Bekijk bericht
    Wat had je gedaan? gouden lak gespoten?


    s.
    Ja, nu guts no glory he, busje van de plaatselijke praxis doe het zelf winkel van sencys geloof ik. heb ook nog voor het spuiten van het lak eerst primer gedaan om zodoende de hechting beter te kijrgen. Ik had al mijn bedenkingen bij het krasvastigheid. Zou ook kunnen dat het er te dik opgespoten is?

  6. #116
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    je kunt ook vergeeld blank cellulose over het nickel spuiten, dat geeft hetzelfde effect als goud en blijft beter zitten
    life sucks and then you die

  7. #117
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    je kunt ook vergeeld blank cellulose over het nickel spuiten, dat geeft hetzelfde effect als goud en blijft beter zitten
    hmm, klinkt interessant. Maar dat cellulose hecht wel okay op het aluminium? Bigsby is geen nikkel trouwens, maar alu.

  8. #118
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Even een snelle setup om de actie te bekijken, ziet er naar uit dat de actie 3 mm naar beneden moet, zal denk ik een shim gaan worden, maar moet even wachten hoe mijn compton compensaded bridge de boel verander. Kan anders nog de ebony bridge beetje lager schuren



  9. #119
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muffstuff Bekijk bericht
    hmm, klinkt interessant. Maar dat cellulose hecht wel okay op het aluminium? Bigsby is geen nikkel trouwens, maar alu.
    cellulose is een tijd als autolak gebruikt dus het zou prima moeten werken, ik heb wat alu slagplaten gelakt en enkele jaren later zit de lak er nog steeds op
    life sucks and then you die

  10. #120
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Oude "gold anodized" slagplaten (gebruikt door Fender van 1957 tot 1959) zijn ook afgelakt met transparante celluloselak. Can be done perfectly!
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top