Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Hybrid View

  1. #1

    Standaard ongelezen thread titels zijn niet vet

    Hoi,

    Ik kan er kop noch staart aan vinden op dit forum wat betreft het al dan niet vet zijn van titels van ongelezen topics. Ik heb al verschillende browsers geprobeerd maar daar lijkt het niet aan te liggen. :s

    1) Als ik een rubriek open (bijvoorbeeld electrische gitaren) zijn de niet gelezen threads in het vet gedrukt. Als ik deze rubriek verlaat en weer terug open zijn de (overige) ongelezen threads niet meer vet.

    2) Als ik een thread open en te lang laat open staan of pas na middernacht(?) terug op de backknop (in mijn browser) druk is geen enkel van de thread titels nog vet.

    2) Ook in rubrieken die ik nog nooit geopend hebt is (soms) geen enkele thread titel vet gedrukt.
    Ik heb vandaag de rubriek 'akoestische gitaren' nog niet bezocht en hoewel iemand vannacht een nieuw topic heeft aangemaakt (Brazilian Rosewood: hoe duur is het echt? bijvoorbeeld) staat dit niet in het vet gedrukt.

    Ik ben lid van redelijk wat fora maar heb dit 'probleem' nog niet eerder ondervonden...
    Waar ligt dit aan of hoe zit dat hier?

    PS:
    Ik had ook al bij instellingen/opties gekeken of ik daar misschien iets kon instellen, maar dat lijkt niet zo te zijn. Bij het opslaan ervan geeft ie trouwens de volgende boodschap:

    Bedankt voor het wijzigen van je profiel, $bbuserinfo[username].
    Laatst gewijzigd door jan7; 2 juli 2013 om 05:09

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    3.862

    Standaard

    volgens mij gaat het niet over 'niet geopende' topics, maar om nieuwe antwoorden in een bepaald topic, na je laatste bezoek.

    Moest er ook even aan wennen, en onthouden welke nieuw zijn en welke niet ...



    s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

    stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

  3. #3

    Standaard

    Nou hang ik hier toch al een jaar of 11 rond geloof ik... maar het probleem is me echt nog nooit opgevallen, laat staan dat ik het als probleem zie.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  4. #4

    Standaard

    Ik heb hetzelfde als de topic starter en vind het wel vervelend dat dit niet goed functioneert. (Of ik begrijp de "regels" niet die gebruikt zijn.)
    Ook via tapatalk is het prut: De eerste keer dat ik de lijst "alle nieuwe posts" oproep, wordt het wel goed weergegeven. Verlaat ik het forum tussendoor en roep ik later deze lijst weer op, is er niets meer vet gedrukt terwijl er toch meerdere posts waren die ik nog niet gelezen had.
    CLAUS zoekt optredens! (onkostenvergoeding is voldoende)
    http://www.clausmusic.nl
    http://www.facebook.com/Clausmusic

  5. #5

    Standaard

    Ik zit 5 jaar later eigenlijk nog steeds met dit probleem...

    Kan dit forum niet gewoon werken zoals alle andere fora? Zowel als lid als via Google bezoek ik er wekelijks vast een 30 tal (in verschillende talen). En die werken op een enkele uitzondering na allemaal hetzelfde. Behalve gitaarnet dus.

    1)Ik zou het heel fijn vinden moesten threads die ik nog niet gelezen heb of waarin er nieuwe posts zijn, vet gedrukt zijn. Net zoals dat op alle andere fora werkt.

    2)Ik zou het nog fijner vinden dat het forum mij in een thread die ik volg of waarvan ik alle vorige posts gelezen heb mij automatisch naar het eerste nieuwe bericht brengt als ik deze thread open en niet domweg naar pag 1, bericht1. Net zoals dat op alle andere fora werkt.

    3)Ik zou het ook erg appreciëren moest ik bij een thread niet eerst op "laatste" hoeven te klikken om dan pas op de voorlaatste pagina te kunnen klikken zodat ik dan kan gaan zoeken en scrollen waar ik gebleven was met lezen. Echt niet handig als een thread 7 pagina's heeft waarvan je er bijvoorbeeld 5 gelezen hebt en de enige opties zijn: 1,2,3 en laatste.

    Wordt er op dit vlak nog aan het forum gewerkt? Ik kan me moeilijk voorstellen dat zoiets niemand is opgevallen en er zich eveneens aan stoort...
    Jullie zitten toch ook allemaal op andere fora en moeten toch ook merken hoeveel gebruiksvriendelijker die zijn?

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.424

    Standaard

    Dit is geen latest-state-of-the-art/edge-of-technology-forum, dat mag duidelijk zijn.
    Is ooit begonnen door de eigenaar en vindt het wel goed zo. Er is ooit een update geweest en dat was al een bovenmenselijke inspanning.
    Niettemin onthaald door boe geroep van 90% van de gebruikers want 90% roept altijd boe bij een verandering.
    Afijn.
    Ik gok dat de inkomsten net de uitgaven dekken. Misschien als je een inzamelingsactie kan organiseren en we de eigenaar weten te lokaliseren en wanneer die niet overleden is EN ook nog welwillend is voor een nieuwe inspanning....
    Ik gok dat dat de situatie waar je post zich in bevindt.

    Wat vetgedrukt betreft
    Wanneer op geklikt verdwijnt dat maar dan moet de pagina wel ververst worden (wat mij vrij logisch lijkt)
    Laatst gewijzigd door Pepe; 7 juni 2018 om 15:00
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #7

    Standaard

    Hmm, ok..., bedankt, leek me een kleinigheidje dat ergens over het hoofd werd gezien, maar als ik je antwoord lees, kunnen we enkel berusten in deze troosteloze helaasheid.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.424

    Standaard

    Ja, het is meer EN vaker geprobeerd de eigenaar te activeren
    zelfs de mods kennen hem niet
    een of twee, gok ik.
    maar niemand weet wie die mods zijn en hoe DIE te activeren
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top