Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Korg DT-10 kapot(?)

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 juli 2010
    Locatie
    Stein, Limburg
    Berichten
    1.990

    Standaard Korg DT-10 kapot(?)

    Toen ik gister bij een gig aankwam en de stroom van m'n PB aanzette, viel me een ding op; de DT-10 ging niet aan. dus toen maar alles gesoundchecked en gecontroleerd en vervolgens niet meer op gelet. maar zo'n 2 minuten voor het optreden toen ik ff wilde stemmen kwam ik erachter dat het pedaal het gewoon niet meer deed. (verder wel gewoon op gehoor gestemd dus verder geen probleem)

    Ik weet dat ik vaker een paar keer op de footswitch moest drukken wilde 'ie aangaan en heb de middag voor het optreden het pedaal nog even uit elkaar gehaald en de footswitch even bekeken of er niet toevallig wat zooi tussen zat. maar vervolgens heb ik alles goed teruggeplaatst en is er verder geen kabeltje losgegaan of iets dergelijks.

    Ik heb het pedaal met diverse kabels geprobeerd en als voeding een batterij, mijn voodoo lab PP2+, mijn T-Rex Fuel Tank jr. en een losse 9v adapter waar ik mijn vox satchurator normaal mee voedt geprobeerd en niks helpt.

    Wie weet wat er mankeert?

    Groet,
    Luc
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

  2. #2

    Standaard

    de uitlezing doet het nog wel?
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 juli 2010
    Locatie
    Stein, Limburg
    Berichten
    1.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    de uitlezing doet het nog wel?
    Niks doet 't meer (natuurlijk heb ik wel gewoon een kabel in de input en stroom erop). Normaal als je een jack in de input doet, knippert 'ie even, doet ie nu ook niet meer.
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

  4. #4

    Standaard

    Aansluiting van de DC jack heel goed inspecteren. Klinkt als een breuk in de printbaan.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juli 2009
    Locatie
    Ede (gld)
    Berichten
    1.532

    Standaard

    Er is hier al eerder een topic geweest met klagers. Ik zeg niet dat het een slecht ding is maar mijne ging naar 1,5 jaar ook zomaar stuk!? En ik ben echt zuinig op mijn spullen...

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 juli 2010
    Locatie
    Stein, Limburg
    Berichten
    1.990

    Standaard

    Ik ben altijd zeer tevreden geweest met de DT-10. Dus ik hoop dat 't maar een klein dingetje is. mijne is nu iets ouder dan een jaar (vorig jaar rond eind maart gekocht).

    Hier zijn wat goede kwaliteit foto's. zelf zie ik niks dat fout zit bij de DC jack maar zo veel verstand heb ik er nu ook niet van.





    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top