Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 36

Discussie: Laden in een rek?

  1. #1

    Standaard Laden in een rek?

    Heej guys,

    Weet iemand hoe hoog ongeveer een laden moet zijn waar ik mijn pedaaltjes in kwijt kan, Ik ga wat losse pedalen in mijn nieuwe rek maken, maar ik weet niet precies hoe hoog deze moet zijn.

    Ik zat net even naar morris zijn rek te kijken, en heb ik het goed als ik zeg dat je bij je laden 2HE open hebt??

    De pedalen die ik erin ga maken zijn: tube screamer een EQ en ik ben nog aan het kijken dat er misschien nog iets meer in gaat, maar ik ben nog opzoek naar het.. als iemand suggesties heeft.. ik hoor het wel..

  2. #2

    Standaard

    nooit mee gestunt maar de meeste laden zijn 2 he hoog. daarin zou je zeker je pedalen kwijt kunnen. mischien is een ground plat eook wel een goed idee. want de lade's zijn ontzettenduur.

    Nocki
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  3. #3

    Standaard

    de beste racklades zijn van Penn, http://195.97.193.18/PENN/
    Ze zijn degelijk, hangen niet door en hebben een uitschuifbeveiliging. Met 2HE heb je genoeg voor de meeste standaard pedaaltjes. Die van mij is ook 2HE. Echter, gooi er niet een Carl Martin compressor in, want die past jammer genoeg net niet! Meten is weten....
    zie hier de Penn...

    Laters,
    Morris

  4. #4

    Standaard

    Heej Morris, Wat is het type van die PENN laden?? Hij ziet er erg goed uit. Ik hoef er geen loop switcher bij te hebben, want ik heb nog loops in mijn RSB-18 over. Hoe bevalt die line6 mod eigenlijk??

    Mijn twee vraag is nog steeds, wat voor pedaaltje moet ik echt niet vergeten erin te stoppen. Ik heb nu een TS-9 modded naar TS-808 en een EQ pedaaltje, ik zat nog te denken aan een compressor (welke?).

  5. #5
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimmeltje
    ik zat nog te denken aan een compressor (welke?).
    De beste compressor vind ik de Carl Martin maar heb een hele tijd de Marshall ED1 gebruikt en die is super en goedkoper. Een Dyna Comp is natuurlijk een klassieker, zeker geen Boss comp kopen, no good.
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  6. #6

    Standaard

    Heej Morris,

    Waar verkopen ze die Penn Lades?? Ik was bij Conijnmuziek geweest, maar daar hebben ze die niet. Waar heb jij die van jou gekocht??

  7. #7

    Standaard

    Wim,

    Ik heb de R1194/2u-SL sliding shelve.
    Ik heb hem zelf niet gekocht, mijn guitar tech heeft het zo gebouwd, dus ik heb geen details voor je. Je kunt dat zaakje in Boekel proberen, (ben even de naam kwijt...), die hebben hem gegarandeerd of kunnen hem zo bestellen.

    Pedaaltjes: wat heb je voor een gear? welke stijl speel je?
    Alleen met die info kan ik je een zinnig advies geven....

  8. #8

    Standaard

    Is de Keeley compressor iets voor je?

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Twente
    Berichten
    2.054

    Standaard

    Juist, die klinkt geweldig als je afgaat op de mp3's op hun site.
    Ik vind zelf de Dynacomp. ook super.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris
    Wim,

    Ik heb de R1194/2u-SL sliding shelve.
    Ik heb hem zelf niet gekocht, mijn guitar tech heeft het zo gebouwd, dus ik heb geen details voor je. Je kunt dat zaakje in Boekel proberen, (ben even de naam kwijt...), die hebben hem gegarandeerd of kunnen hem zo bestellen.

    Pedaaltjes: wat heb je voor een gear? welke stijl speel je?
    Alleen met die info kan ik je een zinnig advies geven....

    Gear wat ik nu heb:

    VHT PittBull Ultra lead
    Shure wireless system
    Korg toneworks dtr-1 tuner
    TC G-Force
    Ibanez TS-9 modded naar TS-808
    Line 6 mod pro
    Line 6 filter pro
    Line 6 echo pro
    Bradshaw switching system rsb-18r
    Bradshaw footcontroller rsb-18f
    2x Boss fv-300l (volume/expressie)
    Real mccoy rmc 3
    Axess AC8
    mesa boogie 4x12 cab.

    Nu zit ik nog te denken aan een Compressor.

    De muziek die ik speel gaat van Rock/hard rock nu-metal. Zowel covers als eigenmuziek en hier en daar wat punk.


    Korg toneworks dtr-1 tuner, TC G-Force , Ibanez TS-9, Line 6 mod pro, Line 6 filter pro, Line 6 echo pro heb ik allemaal op de loopjes zitten. en de G-force zit op de Stereo loop.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top