Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard Leuke nieuwe site voor muzikanten gevonden

    Hey guy's (and girls of course ;-)

    Kijk eens naar deze site
    www.jembler.com. Een Nederlands initiatief naar mijn weten en speciaal voor muzikanten. Het is een vrij simpele social media site dus maar wat fijn is dat het gewoon straight is. Wel fijn want Facebook heeft het hier een tijdje geleden laten liggen. Back to basics denk ik. Dit is een vrij nieuwe site en dus nog niet zo druk jammer genoeg maar met een beetje goede wil moeten we dit met z'n allen wel kunnen klaren. Simpel maar erg effectief dus!

    Wat in ieder geval erg leuk is, is de chat bar onderaan het scherm. Ook kun je hier chatten in groepen of video-chatten. En meer. Zelfs tekeningetjes maken ha ha. Video chat werkt nog niet optimaal maar ik heb vernomen dat dit in ontwikkeling is.

    Enfin, dacht dat ik dit even moest delen. Ik heb langzamer hand de pest aan Facebook (bijvoorbeeld 6 mensen uitnodigen om vriend te worden en voor 30 dagen geblokkeerd worden;-) dus laten we deze jongens een kans geven.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2011
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    738

    Standaard

    Met alle respect, leuk initiatief maar ik vind dit forum voor mijzelf ruim voldoende.
    Daarbij ben ik niet zo'n social media persoon, heb er niets mee.
    De tijd achter mijn Pc/Laptop kan ik beter gebruiken om muziek te maken.
    Ik ben hele dagen thuis (jammer genoeg WAO) en vind 1 1/2 á 2 uur p/dag achter mijn Pc/Laptop eigenlijk al teveel.
    Verder begrijp ik niet hoe anderen nog tijd kunnen vinden om een instrument te kunnen bespelen omdat de meeste vastgekleefd zijn aan hun iphone / ipad, enz.

    Daarbij, om mijn kennis te verruimen vind ik een gericht boek lezen prettiger, zal de leeftijd wel zijn.
    Met vriendelijke groet,
    Riny S.

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor de tip! Hij staat op mijn checken-lijst.
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

    "Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

  4. #4

    Standaard

    Stefan, ben jij toevallig bekend met oprichters? In dat geval zal ik wat feedback geven

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Leuk initiatief, en ziet er ook wel ok uit.

    Wat ik dan minder waardeer is dat je het doet voorkomen alsof je 'toevallig' deze site hebt gevonden en hem uit de goedheid van je hart hem met ons wil delen, terwijl jij gewoon de oprichter bent. Waarom ?
    Laatst gewijzigd door hole; 21 juni 2013 om 11:52

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top