Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 23 van 23
  1. #21
    Banned to "Zelfbouw-Mod"
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    Wonthaggi - VIC - Australia
    Berichten
    1.278

    Standaard

    Leuk he zo'n kit. Iedereen kan gitaren bouwen zou je haast denken zo. Helaas komt er dus vaak meer bij kijken en is het niet enkel schroef en plakwerk.
    Stijn heeft gelijk hoor. Eerst maar eens de brug erop, halsje vast en dan zien hoe het met je actie zit. Is die te laag en kun je dit niet afregelen bij de brug, dan zul je, waarschijnlijk, je hals moeten verdiepen. Is je actie te hoog en kun je dot niet aanpassen aan de brug, dan zit je met een probleem
    ɹǝpun-uʍop ɹǝʍnoqɹɐɐʇᴉƃ

  2. #22

    Standaard

    Door schade en schande wijs worden heet dat toch? Ik zet het eerst helemaal in elkaar en dan kijk ik of het allemaal goed gaat. Ik verwacht nu van wel.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    3.862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ernieman Bekijk bericht
    Eerst maar eens de brug erop, halsje vast en dan zien hoe het met je actie zit. Is die te laag en kun je dit niet afregelen bij de brug, dan zul je, waarschijnlijk, je hals moeten verdiepen. Is je actie te hoog en kun je dot niet aanpassen aan de brug, dan zit je met een probleem
    Beetje shimmen naar eender welke kant gaat ook, dat werd blijkbaar zelfs vanuit het fabriek gedaan ...
    Dan kan je zonder veel moeite toch een leuke gitaar hebben !


    s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

    stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top