Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2008
    Locatie
    Almere-Buiten
    Berichten
    168

    Standaard

    Allen dank voor de reacties. We zijn nu een tijdje verder. De gitaar bevalt nog steeds uitstekend. Ik heb hem al die tijd amper hoeven stemmen en de klank is nog steeds top. Scheurtje is hetzelfde gebleven, dus daar maak ik me verder geen zorgen meer om.
    Helaas is de koffer wat minder, het handvat is aan 1 kant losgeraakt. Even snel met een touwtje verholpen, maar zal dit binnenkort eens netjes oplossen. Blackbird zit er al aardig in, dus weer eens opzoek naar andere leuke finger picking liedjes. Zag in een ander draadje een handige link, dus daar maar eens speuren.
    huh?

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2008
    Locatie
    Almere-Buiten
    Berichten
    168

    Standaard Nog steeds blij mee

    Ik kwam toevallig dit topic tegen. Ik heb de gitaar nog steeds en ben er nog steeds blij mee. Het lakscheurtje is niet erger geworden. Ik kwam erachter dat dit model inmiddels niet meer gemaakt wordt, dus misschien wordt ie ooit nog heel veel geld waard

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2012
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    917

    Standaard

    Leuk dit te lezen! Hier ook een zeer tevreden eigenaar van een acoustische Eastman (AC422CE). Onlangs nog bij een ex-bandmaatje langs geweest, middagje schaatsen en daarna jammen, zij heeft als referentie materiaal een Martin, maar was onder de indruk van de klank en bespreekbaarheid van de Eastman.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LRS Bekijk bericht
    Leuk dit te lezen! Hier ook een zeer tevreden eigenaar van een acoustische Eastman (AC422CE). Onlangs nog bij een ex-bandmaatje langs geweest, middagje schaatsen en daarna jammen, zij heeft als referentie materiaal een Martin, maar was onder de indruk van de klank en bespreekbaarheid van de Eastman.
    Ik heb in sept. 2020 een Eastman 422CE gekocht, met een LR Baggs VTC, die er tegenwoordig in zit i.p.v de Fishman. Ik gebruik hem o.a. naast mijn Martin D-35 uit 1973, sinds kort ook voorzien van die LR Baggs VTC. Voor meer details zie mijn topic op GN. Ik weet niet welke Martin ze als referentie heeft, maar ik vind de Eastman interessanter dan de meeste "budget-Martins" in zo'n beetje dezelfde prijsklasse (bijv. de GPC 11E of de GPC 13E, waar alleen een tas bij zit, terwijl de Eastman met een erg mooie koffer geleverd wordt!) Gewoon een erg goed instrument!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top