Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 50
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juli 2009
    Locatie
    Ede (gld)
    Berichten
    1.532

    Standaard

    Ik kan het zelf ook gaan testen hoor. Maar voor nu heb jij dat vast gedaan? :-). Wat zijn de verschillen qua feel en sound TOV de Classic series 60 strat? Die vind ik namelijk erg mooi.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Die Alex , twee gelijke . Ik heb bewust gekozen voor een ander type , een 50's en een 60's , klinkt toch behoorlijk anders(mede door de elementen) .

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2012
    Locatie
    Vinkytown, Grunn
    Berichten
    421

    Standaard

    Fender Twin. :P
    Gitaartjes: Danelectro Pro/GSA60/Guyatone LG50/Squier Mustang Bass
    Versterkertjes: Woodstock G-MP1/Hohner Vendetta 65/Peavey Royal 8/Orange Crush 35B

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Zou zelf aan één genoeg hebben trouwens.


    zelf vind ik qua Fenders nul wel een mooi aantal voor bij mij thuis.
    Gezocht:
    Peavey Triple X
    Heb je er eentje, inleveren!!

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rooker Bekijk bericht
    Ik kan het zelf ook gaan testen hoor. Maar voor nu heb jij dat vast gedaan? :-). Wat zijn de verschillen qua feel en sound TOV de Classic series 60 strat? Die vind ik namelijk erg mooi.
    Classic Serie is de enigste serie die ik (nog) niet geprobeert heb dus helaas kan ik je daar niets over vertellen.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Die Alex , twee gelijke . Ik heb bewust gekozen voor een ander type , een 50's en een 60's , klinkt toch behoorlijk anders(mede door de elementen) .
    De 50's vind ik ook prachtig maar door het materiaal van die éénlaags slagplaat krijg ik een hoop geknetter (statisch). Weet je nog? Bij de 3-laags heb ik nergens last van. Dus ik ben genoodzaakt om bij de 60 te blijven. Vind ik overigens wel jammer want er zijn ontzettend goede 50'ers.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    De 50's vind ik ook prachtig maar door het materiaal van die éénlaags slagplaat krijg ik een hoop geknetter (statisch). Weet je nog? Bij de 3-laags heb ik nergens last van. Dus ik ben genoodzaakt om bij de 60 te blijven. Vind ik overigens wel jammer want er zijn ontzettend goede 50'ers.
    Ander slagplaatje?

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juli 2009
    Locatie
    Ede (gld)
    Berichten
    1.532

    Standaard

    Hoeft toch niet eens? Je kunt eea toch ook oplossen door alluminiumfolie aan de binnenkant te plakken?

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2013
    Locatie
    wild-westland
    Berichten
    716

    Standaard

    Mooi, ik heb zelf een Strat met zo'n enkel-laags slagplaatje (wel een AVRI) maar hier heb ik toch nog nooit eerder iets van gehoord???

    Wat die 2x dezelfde gitaar betreft: ik ben een echte snoeper maar heb toch liever een bak met verschillende snoepjes voor me, verandering van smaak doet eten of zoiets?

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juli 2009
    Locatie
    Ede (gld)
    Berichten
    1.532

    Standaard

    Persoonlijk ben ik voorstander van veel strats. Ik speel met een effecten bord en het liefst heb ik daar niet teveel pedalen op. Met allemaal verschillende gitaren moet ik telkens weer de instellingen wijzigen tijdens het spelen. Met 2 strats kan ik lekker door spelen. En het zijn natuurlijk de meest sexy gitaren.. Maar gelukkig denkt iedereen daar anders over.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top