Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19
  1. #11

    Standaard

    Klinkt raar maar Homme had deze plaat beter onder een andere naam als zijproject uitgebracht.
    Ze doen lekker hun eigen ding en daar hebben ze gelijk in, het moet voor hen ook interessant blijven. Maar ik ga wel akkoord met Brum, het gaat om het nieuwa album van QOTSA. Duimen voor de nieuwe alice in chains dan maar, deze komt morgen uit.

    My god is the sun is echt wel vuurwerk...beetje zoals hun ouder werk
    Laatst gewijzigd door rufus; 23 mei 2013 om 14:36

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rufus Bekijk bericht
    Duimen voor de nieuwe alice in chains dan maar, deze komt morgen uit.
    Is niet van het zelfde niveau dan van Black Gives Way To Blue spijtig genoeg Had er meer van verwacht.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SloeGin Bekijk bericht
    Is niet van het zelfde niveau dan van Black Gives Way To Blue spijtig genoeg Had er meer van verwacht.
    Ditto ... ook een beetje slappe hap.

  4. #14

    Standaard

    Net een eerste luisterbeurt gegeven. Eerste indruk, is inderdaad minder dan black gives way to blue. Zal nog een aantal keer luisteren voor een finale oordeel te geven.
    Cantrell z'n gitaarspel heeft toch echt een vette sound...

    edit: begin like clockwork echt wel goed te vinden, misschien te vroeg geoordeeld

    Puik optreden van donderdag te bekijken vie hun FB pagina trouwens.
    Laatst gewijzigd door rufus; 25 mei 2013 om 06:29

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Misschien is het gewoon een mening. Ik vind het album een vette tegenvaller, had er veel meer van verwacht na het uitlekken van dat ene nummertje. Zoveel mensen, zoveel meningen, da's waarom je op een forum reageert lijkt me. Sorry dat ik je helden aanval, maar zo gaat dat nou eenmaal met meningen.

    Andere stoner bands doen er niet zo toe lijkt me, het gaat hier om het nieuwe album van QOTSA, toch? Dat was voor mij ooit een geniale stonerrock band, met als absolute uitschieter Songs For The Deaf. Dat vond ik juist zo'n geniaal album, omdat het compleet anders was dan veel geijkte stoner bands, waar ik eigenlijk helemaal niet zo heel veel mee heb.

    En het weer doet er ook geen goed aan ja...
    Queens of the Stone Age is geen stonerrock band. Gewoon een rock 'n roll band die zijn eigen ding doet en zichzelf steeds opnieuw willen uitdagen om iets anders te doen. Je kan het ene album wel beter vinden dan het andere, maar dat is net het leuke: je weet nooit wat je mag verwachten en de muziek blijft interessant om naar te luisteren.

    I appear missing is trouwens een van hun beste nummers.

  6. #16

    Standaard

    Het enige album dat mij minder aanspreekt is lullabies to paralyze. Er staan daar wel goeie nummers op, maar ze klinken live veel beter (denk bv. aan Burn The Witch, Little Sister).

    Era Vulgaris wordt soms als een matig album beschouwd, maar deze vind ik echt top.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.328

    Standaard

    Na 10-tallen luisterbeurten is mijn conclusie dat er hele mooie nummers op staan! Jammer genoeg luister ik liever naar harde en vieze muziek.

  8. #18

    Standaard

    Ik heb hem ook sufgedraaid en voor mij samen met Rated R aan de top.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jimislash Bekijk bericht
    Het enige album dat mij minder aanspreekt is lullabies to paralyze. Er staan daar wel goeie nummers op, maar ze klinken live veel beter (denk bv. aan Burn The Witch, Little Sister).

    Era Vulgaris wordt soms als een matig album beschouwd, maar deze vind ik echt top.
    Ja kijk, daar gaan we al, ik vind Era Vulgaris weer niet zo interessant en Lullabies To Paralyze het laatste album van hun dat ik wel heel oké vond. En misschien zijn ze geen stonerrock band MEER, maar ze WAREN het wel. Ik hoor het om me heen ook hoor, iedereen vind het een goed album in m'n kennissenkring. Ik blijf erbij dat het naar mijn smaak één grote, natte scheet in 6/8 is.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top