Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 20 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 198

Discussie: Within Temtation

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    wat vinden jullie van within temtation?? ik vind het echt onwijs super te gek... echt hele mooie muziek!!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    ja dat is wel n beetje stom... als ik vraag of iemand hun kent zeggen ze altijd 'ja die jurk is mooi maar die clip is stom' beetje vaag is dat maar okee

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 september 2001
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    199

    Standaard

    Ik vind ze echt goed, ik heb ze op pinkpop gezien, en daar waren ze echt goed. De zangeres die woont dicht bij mij in de buurt

    WADDINXVEEN RULEZZ :razz:

  4. #4
    Member
    Geregistreerd
    28 september 2001
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    39

    Standaard

    Vind ze erg goed. Jaar of 2 geleden voor het eerst gehoord. Ook op Pinkpop gezien, en de sfeer was fantastisch. Geweldig optreden. Alleen jammer dat ze inderdaad nu de commercie ingaan. dan wordt het zo'n "massaband" als je begrijpt wat ik bedoel. De gemiddelde top40 liefhebber gaat het opeens ook waarderen terwijl ze normaal alleen naar de Spice girls e.d. luisteren. Jammer......

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 augustus 2001
    Locatie
    kartonnen doos onder de brug
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Ik gun het ze van harte dat ze zijn doorgebroken. Wel grappig dat die tutjes die vroeger 'jakkie bah, gothic is vies' riepen als ik zei dat ik een nieuwe gothicrock plaat had gekocht nu ineens lopen te zeiken hoe geweeeeeeeeeeeeldig within temptation wel niet is.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb ze een keer zien optreden, en al houdt ik niet echt van die soort muziek. Ik moet toch zeggen dat ze wel goed zijn, ze speelde erg goed en ze kan erg goed zingen.

    Maar zoals ik al zei, het is niet echt mijn muziek, na 2 nummers heb ik wel weer genoeg gehoord.

    Dat ze nu bekend worden en die 'top 40 trutjes' ze nu ook ineens goed vinden vind ik niet zo'n probleem hoor. Dit soort bands die hard werken aan een muziekcarriere verdienen het juist om bekend te worden! Commercie is NIET slecht!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    Ze kan goed zingen, inderdaad, maar ik vind het te 'Nederlands' (tja, ik als nederlander heb altijd wat te zeiken) en dat komt vooral door die rotclip. Had ik die niet gezien, dan had ik het nummer waarschijnlijk geweldig gevonden.
    Lijkt trouwens allemaal een beetje op de Gathering, die ik wel fantastisch vind.

  8. #8
    Member
    Geregistreerd
    13 augustus 2001
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    96

    Standaard

    Wel aardig (het vroegere werk dan) Nu vind ik het een beetje, ja uhm iedereen heeft het er ineens over en nu is het ineens goed. Ze maken 1 plaat die in de top 40 komt en het is meteen een wereld band. Dat is mijn mening.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2001
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    500

    Standaard

    ja das altijd zo he? als bands een beetje "underground" zijn, zijn ze tof, maar zodra ze in de top40 komen (met dezelfde muziek) is het meteen niks :smile:

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 november 2001
    Locatie
    den helder
    Berichten
    1.816

    Standaard

    iedereen kent ze en vind ze leuk als ze commercieël gaan. maar je hebt ze die geen idee hebben wat punk of metal of grunge is.(vooral bij de hema in den helder, vragen ze van wat voor muziek je houd zeg je punk trekken ze een bek van die is gek wat is dat nou weer en als je dan wat laat horen krijg je te horen met zo'n domme stem: "nou k vin dit nie echt leuk hoor, k kan er nix van verstaan" (elke mongool kan punk verstaan))

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top