Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 12 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 118

Discussie: Snaren-sticky

  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Locatie
    stroopwafels, kaas, pottenbakken enz
    Berichten
    1.705

    Standaard

    Interessant stukje over snaren....http://www.seymourduncan.com/blog/th...small-strings/
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

  2. #52
    Member
    Geregistreerd
    26 januari 2014
    Locatie
    Kerkdriel
    Berichten
    58

    Standaard

    Heb nu een maandje ofzo de Ernie Ball regular slinky's er op liggen. Goeie snaren, anders dan de D'addario. Blijven voor mijn idee beter/ langer in toon. Die Ernie's zou ik nog eens willen gebruiken

  3. #53

    Standaard

    ik speel al zo lang ik me kan herinneren met nanoweb snaren van elixir. heel goed aanvoelende snaren die eindeloos lijken mee te gaan. die op mijn ibanez zitten er al twee jaar op en zijn nog altijd niet versleten

  4. #54
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juli 2012
    Locatie
    Wieertse
    Berichten
    973

    Standaard

    Twee jaar!!!!!!.....knap.

    Groet,
    Marco
    Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allard85 Bekijk bericht
    Heb nu een maandje ofzo de Ernie Ball regular slinky's er op liggen. Goeie snaren, anders dan de D'addario. Blijven voor mijn idee beter/ langer in toon. Die Ernie's zou ik nog eens willen gebruiken
    Ik gebruik al een tijdje Ernie Ball 0.10, en dat zal voorlopig nog zo blijven, want ik heb nog een doos vol. Op aanraden van een tech eens geprobeerd. Daarvoor speelde ik met D'addario's. Regular Slinky's zijn prima snaartjes, ze lijken iets makkelijker te benden dan D'addario's. Of ze een betere toon hebben en langer meegaan dan D'addario weet ik zo net nog niet.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #56
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allard85 Bekijk bericht
    Heb nu een maandje ofzo de Ernie Ball regular slinky's er op liggen. Goeie snaren, anders dan de D'addario. Blijven voor mijn idee beter/ langer in toon. Die Ernie's zou ik nog eens willen gebruiken
    Ja, fijn zijn die Slinky's hè Precies mijn ervaring.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  7. #57
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scarface Bekijk bericht
    Twee jaar!!!!!!.....knap.

    Groet,
    Marco
    Zeker knap. Welke Elixirs ik had weet ik niet meer, maar die gingen nog geen 2 maanden mee. Niet langer dan ongecoate snaren iig. En dat voor die prijs en belofte.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  8. #58
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    ach, de laatste keer dat ik d'addario had waren ze binnen een dag (!) dood, met uitzondering van de flatwounds op mijn Jackson. Maar daar speel ik amper op. Verder speel ik op Elixirs en zeker op mijn Gretsch gaat dat heel lang goed.

  9. #59
    Junior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2014
    Locatie
    Venray
    Berichten
    7

    Standaard

    Ik speel sinds kort op de Cobalt Regular Slinky van Ernie Ball maar ik vind dat er weinig verschil mee is tussen de normale Regular Slinky van Ernie Ball. Ik ben nu opzoek naar snaren met een wat warmer blues geluid.

  10. #60
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    ik zou een warm blues geluid eerder zoeken in de gitaar, pickups, versterker en eventueel pedaaltjes, dan in de snaren.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top