Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22

Discussie: Dr No Wah

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    2.910

    Standaard Dr No Wah

    Hij heeft in ieder geval die buitenkant meer dan OK, voor elkaar.
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    828

    Standaard

    Eigenlijk wil ik hem alleen al om de looks

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2003
    Locatie
    Roosendaal
    Berichten
    954

    Standaard

    Maarrrrr hoe klinkt ie dan?
    Koch Multitone 100 watt, inclusief flightcase: 600 euro

  4. #4

    Standaard

    De prijs is niet mis in ieder geval: Feedback heeft 'm voor E330,- http://www.feedbackmusic.com/gitaar/...5539/FBR108222

    Je zult ongetwijfeld een kwaliteitsproduct voor die prijs krijgen, maar zóveel geld voor een wah...

  5. #5

    Standaard

    Zoveel geld voor een wah kan. Het is alleen wel een linke als nieuwe speler op de markt. Waarom zou ik een wah van 330 euro van Dr No kopen in plaats van een vaak goedkopere van bijvoorbeeld Teese waarvan ik weet dat hij jarenlange ervaring heeft op het specifieke gebied van wahs en die materie dus van haver tot gort beheerst.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juli 2010
    Locatie
    Geleen
    Berichten
    1.888

    Standaard

    Moet zeggen dat toen ik dit pedaal zag ik alleen al vanwege de looks zeker interesse had. Want het pedaal ziet er schitterend uit. Helaas voor dr. no en wellicht mij ook, geen 330 euro interesse. Dat vind ik toch wel heel erg over de top.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juli 2010
    Locatie
    Geleen
    Berichten
    1.888

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TW-Pieter Bekijk bericht
    De prijs is niet mis in ieder geval: Feedback heeft 'm voor E330,- http://www.feedbackmusic.com/gitaar/...5539/FBR108222

    Je zult ongetwijfeld een kwaliteitsproduct voor die prijs krijgen, maar zóveel geld voor een wah...
    Trouwens, die op dat plaatje daar als je hem groter klikt, moet je eens kijken naar de afwerking op de rand rechtsboven de witte knop... Die 'blaartjes' vind ik met deze prijs dus echt niet kunnen.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SantaX Bekijk bericht
    Trouwens, die op dat plaatje daar als je hem groter klikt, moet je eens kijken naar de afwerking op de rand rechtsboven de witte knop... Die 'blaartjes' vind ik met deze prijs dus echt niet kunnen.
    ik zie geen blaartjes.
    fender jazzmaster 2010
    Epiphone Broadway '89
    Fender Super Champ '84

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juli 2010
    Locatie
    Geleen
    Berichten
    1.888

    Standaard


  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Weert
    Berichten
    3.008

    Standaard

    Ik vind hem ook erg duur, maar sta niet echt te kijken van de prijs. De andere pedalen van Dr. No vind ik namelijk ook duur voor overdrives en fuzzen. Er staat natuurlijk wel tegenover dat Dr. No goed zijn research heeft gedaan op basis van echte vintage exemplaren om ervoor te zorgen dat zijn pedalen qua klank echt top zijn. Daarbij ziet het er ook strak uit. Dat er dan wat 'blaartjes' zijn zou ik persoonlijk niet over zeuren.

    Nu is het even afwachten op clipjes en reviews om te checken hoe deze wah klinkt.
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top