Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 29
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fastfolkert Bekijk bericht
    Net een bestelling binnegekregen van Music Store; geleverd naar een Duitse kennis zodat ik geen verzendkosten betaal
    Allereerst duurde de levering een week terwijl alles voorradig is, daarnaast was de boel matig verpakt: wel een enorme doos, maar de spullen (drumhardware en snaren) zwierven los door die doos die enkel wat opgepropt papier bevatte als vulmateriaal.
    Er was uiteindelijk niets kapot of zo, maar het zag er gewoon niet echt professioneel uit.

    My 2 cents
    Bellen zou ik zeggen en een klacht indienen bij Sebastian Bugiel, klachtenafdeling. Hij neemt dit echt serieus op, misschien krijg je nog een tegemoetkoming om je als klant te houden. Ik heb foto's gemailed van de trieste verpakking. Ze zijn dus op de hoogte, maar wat extra druk van andere klanten geeft wat meer gewicht aan de urgentie van een gepaste verpakking.

    Achteraf door alle knulligheden van hun distributie heeft het hun alleen maar geld extra gekost, terwijl de insteek was om kosten te besparen dmv minder verpakking. Ik hoop dat ze er van leren. Ik bestel voorlopig geen gitaren meer dat weet ik wel.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2004
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    817

    Standaard

    Even nieuw leven inblazen.

    Gisteren een pakket van Thomann toegekregen (UPS) , doos gescheurd, verschillende items uit de verpakking en de verpakking er maar bij gegooid, ook nog verpakking gescheurd van een item.

    Geen beschadigingen aan het product zelf maar de slordigheid viel me toch op van zo een miljoenenreus als Thomann.
    Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
    Fender Blackface family

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Tja, pakketjes zijn vaak toch wel wat km's onderweg. Dan kan er al eens iets misgaan. Heb nog nooit klachten gehad bij zowel MusicStore als Thomann, en ik denk dat er veel zijn die geen klachten hebben, maar die verhalen lees je nergens

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Berichten
    3.881
    Blog Entries
    1

    Standaard

    9/10 transportschade. Thomann levert meer dan waarschijnlijk zijn pakjes in goede staat af aan de transporteur. Transporteurs hebben trouwens instructies goederen te weigeren als ze bij het begin al schade vaststellen.

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door terrasbeest Bekijk bericht
    Gewoon terugsturen, je hoeft zelfs geen reden op te geven, dat is zo bij kopen op afstand. Volg de procedure zoals uitgelegd op hun webside.
    Nou dat lijkt mij niet, als iets kapot aankomt heb je echt een probleel als je het zomaar terug stuurt.
    In dit gevasl zou ik niet twijfelen, maar als iemand mij wat retour zendt wat kapot blijkt te zijn dan gaan we het er toch even over hebben waar de schuld ligt.
    Wat een dom volk hier !!!!!!!!!!!!!!

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door terrasbeest Bekijk bericht
    9/10 transportschade. Thomann levert meer dan waarschijnlijk zijn pakjes in goede staat af aan de transporteur. Transporteurs hebben trouwens instructies goederen te weigeren als ze bij het begin al schade vaststellen.
    En dat is nu net wat jij ook moet doen, als je ziet dat een doos (zwaar) beschadigt is, niet aannemen.
    Wat een dom volk hier !!!!!!!!!!!!!!

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2004
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    817

    Standaard

    Ik heb Thomann gemaild ,ze excusereren zich EN hebben een kalender opgestuurd woouuhoouuu
    Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
    Fender Blackface family

  8. #18

    Standaard

    Ik heb ook vanuit Nederland een keer een gitaar met volledig gespleten kop mogen ontvangen (DPD) en een keyboard met een toets die bijna recht omhoog stond (weet niet meer precies wie leverde). Dat zie je dan alleen pas als je de doos opent en ik heb niet de indruk dat de bezorgers bij elk huis willen wachten tot je het pakket hebt geopend.

    Als je googled lees je horrorverhalen over hoe personeel met pakketjes omgaat. Ik heb ook wel eens compleet kapot gescheurde post ontvangen. Stopt PostNL dan een briefje bij met 'onze excuses, blablabla', maar ze bedoelen eigenlijk 'wij hebben uw post gesloopt en we doen er verder niets aan'.

    De bedrijven kunnen daar niet zo veel aan doen, al zijn ze natuurlijk wel verantwoordelijk voor met wie ze in zee gaan.

  9. #19

    Standaard

    Nou, ik heb dinsdag een versterker besteld. Die werd vanmiddag (donderdag) gebracht door UPS. Leveringstijd is dus oké.
    Verder was de doos onbeschadigd. De versterker was degelijk verpakt. Ik dacht eerst, wat is hij groot! Maar er zaten 3 dozen omheen. Waarvan de buitenste gevuld was met papier.

    Het is de eerste keer dat ik er bestelde, en ik had mijn bestelling al geplaatst toen ik dit topic tegenkwam, dus ik was op het ergste voorbereid, maar alles is dus tiptop verzorgd.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Ik heb zeer goede ervaringen. Maar laten we niet vergeten dat het oorlog is geweest bij TNT en andere transporteurs. Medewerkers zijn behandeld als honden. Vergeet niet jongens... als je het kan missen die transport jongens wat toe te stoppen. Ze werken er hard genoeg voor!!
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top