Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 29
  1. #1

    Standaard Heeft Music Store Köln zijn beste tijd gehad?

    Deze week twee pakketten gekregen, levertijd 1 week, 5 werkdagen.

    Pakket 1: Les Paultje van Epiphone, Neck ligt er af.
    Gebeld, en ze doen erg ingewikkeld. Ik moet foto's maken en een Duitse email sturen aan 1 enkel persoon en niet gericht aan een afdeling. Gisteren gedaan, vandaag gebeld, email is nog niet in behandeling. Ik word een beetje nerveus!

    Wat zou ik moeten doen? Hebben jullie soortgelijke ervaringen?

    Pakket 2: Stratocaster, niet nieuw in doos. Beschermplastic zit er niet op, sticker op neckplate is er af gescheurd, lijmresten zitten er nog op. Verder gaat de gitaar wel, een beetje bijwerken van de fretten vind ik niet zo erg. Kwalijk vind ik dat ze niet gewoon eerlijk zijn geweest dat deze gitaar hoogstwaarschijnlijk een retour is, waar ik normaal gesproken een lagere prijs voor zou moeten betalen. Foto's gemaakt, lange Duitse email geschreven, vandaag verstuurd aan 1 persoon en niet aan een speciale afdeling.

    Wat zou ik moeten doen? Hebben jullie soortgelijke ervaringen?

    Pakket 2: Een product ter waarde van 20 Euro zit er niet in. De verzenddoos heeft aan twee kanten grrote openingen. Hoogstwaarschijnlijk er uit gevallen onderweg. Foto gemaakt van de doos. Email geschreven, vandaag, enzenz...

    Wat zou ik moeten doen? Hebben jullie soortgelijke ervaringen?

    Bovendien bezuinigen ze erg veel op verpakkingsmateriaal. Slappe kwaliteit Karton en heel weinig vulmiddel.

    Sommige medewerkers van Music Store geven aan dat ze dit doen uit kostenbesparing en zijn er zelf ook niet blij mee. Sommige liegen alles bij elkaar. Sommige zijn brutaal, anderen beginnen bijna te huilen uit frustratie.

    WAT IS HIER TOCH AAN DE HAND?

    Ik heb de laatste 10 jaar voor een kleine 7000 Euro aan spullen gekocht, ik zou toch nu niet zo behandeld moeten worden.

    Wat vinden jullie? Geef me een reden tot hoop!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juli 2012
    Locatie
    Wieertse
    Berichten
    973

    Standaard

    Hi,

    Foto's gemaakt? ja? Alles per direct terug sturen...Geld terug eisen,en geen geouwehoer..dus gewoon niet accepteren.
    Pakketjes die zijn beschadigt zou ik sowieso niet accepteren.

    Soms helpt het ook een brief er bij te doen van een jurist...en die zitten hier op het forum wel enkele. Of mischien zelf even langs gaan als het niet te ver is.

    Mooi kut...ik hoop dat je het opgelost krijgt.

    Succes

    Groet,
    Marco
    Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Berichten
    3.881
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Gewoon terugsturen, je hoeft zelfs geen reden op te geven, dat is zo bij kopen op afstand. Volg de procedure zoals uitgelegd op hun webside.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door terrasbeest Bekijk bericht
    Gewoon terugsturen, je hoeft zelfs geen reden op te geven, dat is zo bij kopen op afstand. Volg de procedure zoals uitgelegd op hun webside.
    Als ik gewoon maar terugstuur heb ik en geen spullen en geen geld, ik wil een oplossing.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Berichten
    3.881
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaargod Bekijk bericht
    Als ik gewoon maar terugstuur heb ik en geen spullen en geen geld, ik wil een oplossing.
    Je krijgt je centen gewoon terug.
    Ik vind het eigenlijk wel erg dat je spullen on-line koopt maar niet weet dat je een wettelijke bedenktijd hebt.Musicstore heeft die ' tevreden of geld terug' termijn nog uitgebreid.

    http://www.musicstore.de:80/nl_NL/NL...ermsConditions

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door terrasbeest Bekijk bericht
    Je krijgt je centen gewoon terug.
    Ik vind het eigenlijk wel erg dat je spullen on-line koopt maar niet weet dat je een wettelijke bedenktijd hebt.Musicstore heeft die ' tevreden of geld terug' termijn nog uitgebreid.

    http://www.musicstore.de:80/nl_NL/NL...ermsConditions
    Mij werd vertelt door Music Store dat ik 15 procent aftrek zou krijgen als ik zonder overleg terug stuur. Als ik zou doen wat zij mij vragen dan maak ik kans op een volledige vergoeding. Alleen de 1 Euro verzendkosten zou ik als een tegoedbon krijgen. Ja, ze zijn knettergek!

  7. #7

    Standaard

    ik vind dat het bij thomann een pak sneller en makkelijker gaat...
    ik ben al een hele tijd overgeschakeld van musicstore naar thomann.
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Heb met allebei een positieve ervaring. Ze vragen je alleen om samen met een verkoper te kijken wat de schade is en geen onnodige verzendkosten te maken... Als blijkt dat het niet naar wens is neem ik aan dat je het terug mag sturen? Maar misschien is er een andere oplossing mogelijk?
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  9. #9

    Standaard

    De LP gaat terug. Ik heb 2 retourtickets gekregen, ik heb nog zo gesmeekt om 1tje, EINS! Nu heb ik er mooi eentje op voorraad.

    De Strat heb ik 15 procent korting op gekregen.

    Het product dat uit de doos is gevallen wordt opnieuw gestuurd.

    Ik heb ongeveer 17 keer gebeld, 11 keer gemailed. 6 tot 8 uren mee bezig geweest.

    Als laatste, gisteravond een juiste persoon telefonisch te pakken gekregen, via de telefoon heeft hij me alles toegezegd en vanmorgen alles uitgecommuniceerd met de afdelingen en vanmiddag mij via de email de retourbon en de email met de korting gestuurd. Ook nog een emailtje ontvangen dat het ontbrekende product via ups (brievenbuspost!) naar me toe komt.

    Het blijkt wel weer hoe belangrijk goed personeel is, dat 1 persoon zo'n verschil kan maken, en zoveel personen de boel gewoon verzieken en omlaag halen. Ik vraag me af of de leiding dit ook weet? Ik zou niet blij zijn als ik de directeur was.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2010
    Locatie
    Twente
    Berichten
    537

    Standaard

    Net een bestelling binnegekregen van Music Store; geleverd naar een Duitse kennis zodat ik geen verzendkosten betaal
    Allereerst duurde de levering een week terwijl alles voorradig is, daarnaast was de boel matig verpakt: wel een enorme doos, maar de spullen (drumhardware en snaren) zwierven los door die doos die enkel wat opgepropt papier bevatte als vulmateriaal.
    Er was uiteindelijk niets kapot of zo, maar het zag er gewoon niet echt professioneel uit.

    My 2 cents
    Laatst gewijzigd door fastfolkert; 30 april 2013 om 00:07 Reden: typo
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. (Bertrand Russell)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top